توسعه و پیشرفت ورزش تیراندازی با کمان بافق نیازمند حامیان مالی است

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
جمعه - 24 شهریور 1391

رئیس هیئت تیراندازی با کمان بافق، به «بافق فردا» گفت: هیئت تیراندازی با کمان در اردیبهشت 89 با حدود 90 نفر کلاسهای تیراندازی را با حضور یک مربی از یزد شروع کرد و 6 ماه بعد فعالیت این هیئت بطور نیمه حرفه ای،  آغاز شد.

محمود پاکزاد، به حمایت رئیس تربیت بدنی بافق برای شروع فعالیت این رشته اشاره کرد و بیان داشت: توانستیم در خوزستان مقام چهارم تیمی و در کرمان نیز مقام دوم انفرادی مردان را بدست آوردیم و همچنین در مشهد نیز در مسابقات کشوری بانوان مقام سوم بانوان کشور توسط خانم عبدالوهاب پور بدست آمد و  همچنین در مسابقات همدان خانم سارا تبیان توانست مقام دوم انفرادی کشوری را کسب نماید.

محمودپاکزاد ادامه داد: در مسابقات هفته اول جام رمضان، نیز تیراندازان با کمان شهرستان خوش درخشیدند و امیر طالعی و هوشنگ پیشکول به ترتیب مقام های دوم و سوم استان را بدست آوردند و در بخش بانوان فریده شمسی مقام اول و  آزاده رنجبر نیز جایگاه سوم را کسب کردند.

وی با بیان این نکته که خوشبختانه تیم تیراندازی با کمان سنگ آهن بافق نیز شروع به فعالیت نموده، خاطرنشان کرد: هیئت تیراندازی با کمان و ورزشکاران این رشته حرف های زیادی برای گفتن در استان دارند ولی بدلیل مشکلات مالی و نبود بودجه کافی تا حدودی با مشکل روبرو هستیم و نیاز زیادی به جذب حامیان مالی و اسپانسر داریم.

وی، در خصوص رایزنی انجام شده برای جذب پشتیبان مالی، افزود: فعلا فقط از سوی شرکت تام لوکوموتیو مساعدت هایی انجام می شود و البته رایزنی ها و پیگیر هایی نیز داشتیم و  همچنین قبلا رایزنی هایی نیز با شرکت سنگ آهن داشتیم اما با توجه به اینکه این مجموعه دارای تیم مشابه در این رشته هست و یا سایر دلایل و محدودیت های پیش رو، هنوز موفقیت چندانی برای جذب حمایت این مجموعه نداشتیم.

پاکزاد، با اشاره به گران بودن وسایل این رشته و پرهزینه بودن این ورزش، یادآورشد: برای تهیه یک کمان معمولی بایستی 500 هزار تومان و برای خرید یک تیر بین 16 تا 40 هزارتومان بایستی هزینه کرد و همچنین قیمت یک کمان حرفه ای تا 4 میلیون نیز می رسد و لذا توسعه و پیشرفت این ورزش بدون جذب اسپانسر و پشتیبان مالی مشکل است.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان بافق با تاکید بر استعدادهای خوب ورزشکاران جوان این رشته ورزشی در بافق، گفت: امیدواریم با جذب پشتیبان های مالی از بین شرکت ها و ارگان ها بتوانیم زمینه کسب مدال ها و عناوین بیشتری را برای شهرستان فراهم کنیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
امیر کیان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 25 شهریور 1391 - 9:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بهتر است برای پیشرفت بیشتر این ورزش مسولان هردو تیم بافق و سنگ آهن همکاری دوستانه تری داشته باشند تا استعداد ها فدا نشوند!!!!با تشکر

You cannot copy content of this page