ضرورت ایجاد ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی سیریز _نوق به بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 22 خرداد 1396

فرماندار شهرستان بافق گفت: با توجه به افزایش ورود غیر مجاز اتباع بیگانه از محورهای مواصلاتی سیریز_ نوق به بافق به عنوان دروازه ورودي جنوب شرقي استان يزد، وجود ایست و بازرسی یک ضرورت است.

محمد زاده رحمانی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن خیر مقدم به مدعوین و اداي احترام به روان شهدای حادثه تروریستی اخير در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل اظهار داشت: دو محور اصلی استان برای ورود اتباع بیگانه در جنوب غرب و مركز استان تحت کنترل شدید قرار گرفته و لذا مسير ورود اتباع خارجی به سمت محورهای مواصلاتی بافق که بیشتر از سمت کرمان است تغيير يافته و می طلبد كه تدابیری برای ایست و بازرسی محور اندیشیده شود.

زاده رحمانی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به زحمات و تلاش های مجموعه نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد: امروز پلیس ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرده است و این عامل سبب شده تا مردم کوچکترین حادثه و اتفاق را با این نیروي خدمتگزار در میان بگذارند.

فرماندار بافق ابراز امیدواری کرد فرهنگ اطمینان و اعتماد به پلیس در شهرستان و سایر نواحی کشوری همچنان جاری باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ بیگلری تصریح کرد: وی افسر وظیفه شناسی بود که توانست پلکانی مراحل رشد خود را در مجموعه ناجا طی کند.

زاده رحمانی همچنین انتخاب سرهنگ کمالی را به عنوان فرمانده انتظامی بافق تبریک گفت و خاطر نشان کرد: امیدواریم با تدبیر و درایتی که در وی سراغ داریم بتواند با تعامل و همکاری با مسئولین شهرستان در کار خود بیش از پیش موفق باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page