ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت اوقات فراغت در بافق تشکیل جلسه داد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 25 خرداد 1396

جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های اوقات فراغت جوانان در تابستان 96 ستاد ساماندهی امور جوانان در محل سالن جلسات فرمانداری بافق تشکیل جلسه داد.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، محمد علی طالعی معاون فرماندار بافق ، رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای ادارات شهرستان بافق با محوریت جوانان و اوقات فراغت برگزار گردید.

در ابتدا طالعی معاون فرماندار بافق ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاری کلیه دستگاههای ذیربط را در خصوص برگزاری برنامه های خوب و با کیفیت خواستار شد و گفت:برنامه های اوقات فراغت باید پاسخگوی جامعه هدف ما باشد و از تنوع بیشتری نسبت به سالهای گذشته برخوردار باشد.

وی افزود: اوقات فراغت یک بحث فرهنگی و بسیار مهمی در سطح جامعه است و خیل عظیمی از دانش آموزان، دانشجویان و جوانان ما با این بحث در تعطیلات تابستان درگیر هستند باید با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده بتوانیم این امر مهم را به نحو احسن و در خور جامعه انجام دهیم تا از آسیبهای اجتماعی که پیش روی جوانان است جلوگیری شود.

احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تسلیت فرارسیدن شهادت امیر المومنین بیان داشت :اوقات فراغت قطعا می تواند بر فرهنگ جامعه تاثیر گزار باشد و حتی قادر است فرهنگ یک جامعه را تغییر دهد.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: اگر برنامه ما برای مخاطب جاذبه ای نداشته باشد پاسخگوی جامعه هدف ما نیست و مخاطب به سوی برنامه ها نمیرود پس باید به گونه ای عمل شود تا جوانان با شور و اشتیاق بیشتری به سوی برنامه های اوقات فراغت رفته و از آن استقبال کند .
برنامه ها اگر درست برگزار شود باعث بروز و شکوفا شدن خلاقیت و استعداد افراد میشود که این امر برای جامعه هدف بسیار مهم است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در پایان صحبتهای خود همکاری کلیه دستگاهها را با اداره ورزش وجوانان که محوریت اصلی اوقات فراغت می باشد در بحث ارائه برنامه های خود به این اداره و جمع بندی فعالیتهای خود در طول مدت اوقات فراغت و ارائه آن به اداره ورزش وجوانان برای ارزیابی اوقات فراغت و معرفی دستگاه برتر را خواستار شد.

رضا نارگانی رئیس اداره ورزش وجوانان نیز گفت:اداره ورزش و جوانان در برگزاری اوقات فراغت دو هدف عمده را سرمنشاء کار خود قرار داده است که عبارتند از 1-برنامه ریزی و پرهیز از موازی کاری که هر اداره ای در حیطه فعالیت خودش عمل کند 2-جمع بندی و ارزیابی عملکرد دستگاهها تا اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ستاد بتواند در پایان آمار و ارقام لازم را برای ارزیابی دستگاه برتر داشته باشد.

وی گفت :در بحث اوقات فراغت باید از حداقل امکانات لازم که در اختیار داریم به نحو بسیار خوب و ارزنده ای استفاده کنیم ‌.

رضا نارگانی افزود : در برنامه ریزی اوقات فراغت باید علاقمندی ،نیاز سنجی و مشارکت خانواده ها در حوزه های مختلف را مد نظر داشته باشیم .

در پایان روسای ادارات شهرستان با ارائه برنامه های خود در تابستان 96 همکاری خالصانه خود را در بحث اوقات فراغت با اداره ورزش و جوانان اعلام کردند و با امید اجرای برنامه های پیش روی خود تابستان 96 را متمایزتر از سالهای گذشته دانستند.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page