مادری صبور، فرزندانی قدرشناس

دسته: عمومی
۸ دیدگاه
دوشنبه - 29 خرداد 1396

IMG_20170619_172958-1

در واپسین روزهای ماه مهربانی سراغ مادری رفته ایم که فرزندانش مسیر سربلندی در امتحان محبت مادرانه را می پیمایند.

فرزندانی که ۵ سال است به پاسداشت زحمات مادرشان با نیکی از او پرستاری می کنند.

سکینه فتاحی مادر حاج احمد، محمود، قاسم و مرتضی تقی زاده است.

او ۲۵ سال است که پس از فوت همسر به تنهایی روزگار را سپری می کند و حدودا ۵ سالی است که بر اثر سکته مغزی از نیمه بدن فلج شده است.

خانم فتاحی مادری مهربان و آنقدر خوش اخلاق است که در همان ثانیه های اول آشنایی با تعارف و عزت به استقبال خبرنگار “بافق فردا” آمد.

وی گفت: ۵ سالی است که نیمه بدنم فلج شده و قادر به انجام کارهای روزمره خود نیستم فرزندان نوبتی همراه با خانواده از من مراقبت می کنند.

مادر مهربان حاج احمد تقی زاده آزاده ۸ سال دفاع مقدس با مهربانی خاصی که در چهره و گونه هایش نقش بسته است با آرامی از مهربانی و ایثارگری فرزندان سخن می گوید و به پاسداشت تمامی زحماتی که فرزندانش برای مراقبت از او می کشند دست دعا به سوی خدا دراز می کند.

وی تصریح می کند: در سن ۱۲ سالگی به همسری تقی زاده که نسل در نسل خادم آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق بوده اند در می آید.
پس از ازدواج برای گذراندن زندگی به روستای سیدآباد از توابع بخش مرکزی بافق می رود و سه فرزند خردسال همسرش را که حاصل ازدواج اول وی بوده با تمام مشقت های آن زمان بزرگ می کند.

او اظهار می دارد: همسر اول شوهرش بر اثر ابتلا به بیماری از دنیا می رود.

خانم فتاحی با بیان اینکه در آن روزگار سختی های زیادی را برای بزرگ کردن فرزندان خود و همسرش متحمل شده است خاطر نشان می کند:هیچگاه در حق فرزندان همسرم نیز کوتاهی نکردم و آنان را مانند عزیزان خودم پذیرفتم.

او می گوید: پس از سالها زندگی در روستای سیدآباد به بافق می آیند و در محله سفلی بافق سکنی می گزینند.

همسر خانم فتاحی به کار نجاری مشغول می شود و حاصل زندگی آنان ۵ فرزند است.

وی در حالی که از مردانگی فرزندان سخن به بیان می آورد بیان می کند: حاج احمد فرزند اولم بعد از گذشت ۸ سال از جنگ تحمیلی از زندانهای دولت عراق آزاد شد، محمود کارمند روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی و همواره دوربین به دست است او دوربینش را همانند جانش دوست دارد، قاسم کارمند راه آهن ،مرتضی در کارخانه فرآوری معدن مشغول است و تنها دختر خانواده نیز همسر کاظم رحیمی مسئول فرهنگی موسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضا (ع) است.

مادر مدیر مسئول سایت آفتاب بافق با همان صورت بشاش و خندان خود یادآور می شود: اگر روزگار سختی را برای بزرگ شدن فرزندان گذراندم اما امروز خوشحالم که تنهایم نمی گذارند آنها در مقابل تعهد خود نسبت به پدر و مادر عملکرد خوبی داشته اند.

مادر مهربان تقی زاده ها ابراز امیدواری می کند تا تمامی فرزندان این سرزمین قدردان مادران و پدران خود باشند.

وی ضمن تشکر از توجه عوامل سایت بافق فردا برای پرداختن به این موضوع برای فرزندان و تمامی جوانان این مرز و بوم عاقبت بخیری از خداوند طلب می کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
فاطمه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 خرداد 1396 - 10:59 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام افرین به این مادر وفرزندانشون خصوصا ازاده سرافراز وخانمشون.انشاا… خداوند سایه این مادر رو برسر بچه هاشون مستدام بدارد.دعاشون بدرقه راه فرزندان وخانواده هاشون باشه.

علی اصغر رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 30 خرداد 1396 - 1:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات همگی .درود بی پایان به این مادر صبوروفداکار وصدها درود به این فرزندان عزیزتر ازجان این مادر . مرحبا به آزاده ی سرفراز جناب حاج احمد ومحمود ودیگرابرادران بزگوار تقی زاده انشاالله سایه مادرتان برسرشما باشد وشما هم سعادت خدمت این مادر عزیزرا را مثل اکنون برای همیشه داشته باشیدوبا دعای این مادر شما استوارید ودرکاهایتان موفق واگرقادرید گامی بردارید وبه مادرتان خدمت کنید همه وهمه بخاطر دعای مادرعزیزتان میباشد .بعضی از افراد هستند که هیچ مشکل مالی ندارند وبقول قدیمیهای بافق هیچ کم وکسری ندارند اما چیزی که کم دارند سعادت خدمت به پدرومادر است که الحمدالله دروجود شما فرزندان نیک جزخوبی ومحبت، صفا وصمیمیت ،لطف ومهریانی ،مهروعاطفه چیزدیگری دیده نمیشود انشاالله خداوند توفیق خدمت به مادر را از هیچیک از فرزندان نگیرد .ودردنیا وآخرت از دعای مادر بهره ی کافی ووافی راببیریم انشاالله .ارادتمند برادران بزرگوار تقی زاده علی اصغررنجبر بافقی

ماشاالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 30 خرداد 1396 - 9:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.
درود میفرستیم به این مادر مهربان و فداکاری که با تلاش و صبوری فراوان فرزندانی موفق و مودب تربیت نمودند .ازخداوند سلامتی این مادر مهربان را خواستاریم.

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 30 خرداد 1396 - 10:47 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این مادر مزه بزرگ کردن فرزندانی متعهد را میچشد.
خدا حفظشان کند

شمس الدینی از سیدآباد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 30 خرداد 1396 - 12:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خانم فتاحی ، مادری بسیار مهربان و دلسوز است و همیشه دعای خیر ایشان ، شامل همه و بنده حقیر نیز هست ، انشاالله خدا وند متعال ایشان و همه بیماران را شفا عنایت فرماید .

😍😘 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 30 خرداد 1396 - 4:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

😍✌❤

بی حاشیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 11:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از این نمونه مادر ها زیاد می بینیم مادران شهدا و ….

تفکری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 1 تیر 1396 - 2:29 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درودبه این مادر فداکار ,حقا که فرزندانشان هم قدرشناسند.موفق باشید

You cannot copy content of this page