دیدار اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 30 خرداد 1396

IMG_20170620_152956

IMG_20170620_152958

IMG_20170620_152953

اعضای شورای اسلامی شهر بافق صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با وی دیدار و گفتگو کردند.

IMG_20170620_152951

شورای پنجم در راستای تعامل با مسئولان پیش می رود

حجت الاسلام ابراهیم تفکری در این دیدار با بیان اینکه اولین حرکت شورای جدید در راستای تعامل با مسئولان و بویژه امام جمعه صورت گرفته است گفت: امیدواریم در طول ۴ سال خدمت خدمتگزار مثمر ثمری برای مردم باشیم.

IMG_20170620_152942

IMG_20170620_152937

وی اظهار داشت :به خواست خدا در این مدت با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در کنار استفاده از پتانسیل مسئولان، بافق در پیشرفت و توسعه شتاب خواهد گرفت.

هماهنگی اعضای شورای اسلامی با امام جمعه برای حل مشکلات کارگشا است

محمد رنجبر رییس شورای اسلامی فعلی و منتخب مردم در شورای پنجم نیز با اشاره به اینکه موفقیت شورای اسلامی شهر بافق در گرو حمایت های مسئولان بویژه امام جمعه است عنوان کرد: با وحدت و همدلی بین اعضای شورای اسلامی و همچنین هماهنگی با مسئولان شهر می توان به اهداف بلند مدت دست یافت.

IMG_20170620_152932

وی با بیان اینکه شورای اسلامی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است تصریح کرد: وجود امام جمعه در کنار مردم و اعضای شورا اسلامی برای رسیدن به خواسته های مردم و مطالبات کارگشا خواهد بود.

IMG_20170620_152931

رنجبر همچنین کارنامه شورای چهارم را درخشان عنوان و یادآور شد: باید به اعتماد مردم و توفیقی که خداوند عنایت کرده پاسخ مثبت داد.

شورای اسلامی دوره پنجم شورای بدون چالش است

سید محمد باقی زاده نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های امام جمعه شهرستان گفت: شورای اسلامی جدید دست همکاری به سوی مسئولان شهر دراز می کند.

وی ادامه داد: امیدواریم در طول چهار سال خدمت به از رهنمودهای امام جمعه بی بهره نباشیم.

باقی زاده با اشاره به اینکه مطمئن باشید شورای پنجم با یاری خداوند شورای بی چالشی خواهد بود خاطر نشان کرد : بعضا در فضاهای مجازی مطالبی مبنی بر عدم سازگاری اعضای شورای جدید منتشر می شود که بنده به شدت این متن و پیام ها را تکذیب می کنم.

منتخب مردم در شورای پنجم اسلامی ابراز امیدواری کرد در پیشبرد اهداف خواسته مردم عملی شود.

وی اظهار داشت : در تمام مراحل فعالیت از راهنمایی های پدر معنوی شهر بهره خواهیم برد و امیدواریم بعد از گذشت این چهار سال در پیشگاه خداوند و مردم رو سفید باشیم.

شورای پنجم به وعده ها عمل می کند

حسن محمدی همچنین در این دیدار بر عملی شدن قول و وعده های داده شده از سوی اعضای شورای اسلامی تاکید کرد.

وی بیان کرد: هدف و نیت تمامی اعضای شورای اسلامی خدمت به مردم است .

وظیفه اصلی شورای اسلامی پاسخ به حسن اعتماد مردم است

حسن امیرزاده رییس سابق شورای اسلامی شهرستان بافق و منتخب این دوره ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: این حضور نشان از حسن نیت به نظام بود.

وی ادامه داد: وظیفه اساسی شورای اسلامی پاسخ دادن به حسن نیت و اعتماد مردم است.

امیرزاده با بیان اینکه بر خلاف آنچه در فضاهای مجازی مطرح می شود اعضای این دوره شورای اسلامی نیز همراه و همگام هستند تصریح کرد: در این دوره شورای توانمند با سلایق و علایق مختلف انتخاب شده و هدف همه خدمتگزاری به خلق خدا است.

رییس سابق شورای اسلامی شهرستان بافق بر یکدلی اعضای شورا با مسئولان و بویژه امام جمعه تاکید کرد و گفت: هر جا سدی در برابر مشکلات شهرستان ایجاد شد حلال اصلی امام جمعه بوده است.

وی همچنین افزود: ایراد مشکلات از طریق خطبه های نماز جمعه و پیگیری آن در سطح کشوری و استانی کمک شایانی به شورای اسلامی دوره چهارم کرده است.

گفتنی است: قبل از این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بافق با حضور در گلزار شهدا و نثار شاخه گل با شهیدان والامقام این شهرستان تجدید میثاق کردند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۶۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page