چنانچه می خواهید جلسات شما نیز مستمرو ادامه دار باشد بهترین کار قانونمند کردن این نشست ها است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 25 شهریور 1391

دومین جلسه فرهیختگان با حضور امام جمعه ، سرپرست فرمانداری و تنی چند از نخبه بافق و معتمدین شهرستان درسالن همایش های دانشگاه آزاد برگزار شد .
امام جمعه با تبریک سمت جدید صباغیان دراستانداری گفت : جلسه اول ندافیان به عنوان فرماندارحضور داشتندبنده از نزدیک شاهد زحمات خالصانه او برای غلبه بر مشکلات شهرستان بودم که حتی در دوران خدمت خود به صورت فرا جناحی عمل می کرد و خود را مقید به هیچ حزب یا گروهی نکرده بود ولی متاسفانه رفتار خوبی با او نشد، ضرورت داشت جهت بازنشستگی او از این بهتر برخورد می شد .
حجت الاسلامسید جواد سلیمانی افزود : بنده به عنوان امام جمعه نمی توانم در جلساتی که به یک نوعی جانبدارانه است شرکت کنم و به همین خاطردر دوران انتخابات مجلس بنده در هیچ کدام ازجلسات انتخاباتی کاندیدها شرکت نکردم فقط در دوره نهایی که بین فرهمند و دخیل عباس آن هم ، برای شنیدن صحبت های آنان حضور داشتم ، حال چنانچه می خواهید جلسات شما نیز مستمرو ادامه دار باشد بهترین کار قانونمند کردن این نشست ها است .
وی ادامه داد : اگر بناست حرکت اقتصادی صورت گیرد لازم است افرادی انتخاب شوند که کارشناس و صاحب نظرباشندو در درراستای آن با درک صحیح از سرمایه گذاری وکارهای اقتصادی هدفی روشن ترسیم شود تا تضمین آبادانی شهر در همه ابعاد باشد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page