دعوت فرماندار بافق از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 1 تیر 1396

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق ؛ در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در پیامی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از مردم ديار دارالشجاعه بافق برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرد.

بسمه تعالی

جمعه پایانی ماه مبارک رمضان هر سال از سوی حضرت امام خمینی (ره)به نام روز جهانی قدس نامیده شده است این اقدام امام راحل عظیم‌الشأن در نامگذاری این روز بزرگ اقدامی راهبردی و تاریخی بود كه اثرات فراوانی را در بیداری امت اسلامی بر جای گذاشت.

امروزه دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم، که باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و امسال هم فریاد برآوریم و یک بار دیگر این روز بزرگ را كه به نماد ظلم ستيزي تبديل شده و هر سال در گستره وسيعتري از جهان برگزار مي شود، در تاریخ ماندگارتر كنیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف اين مرز و بوم عموم به ويژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران، اصناف و بازاريان، دانش آموزان و دانشجويان، فرهنگيان، هنرمندان، كشاورزان، كارگران و كارمندان، ورزشكاران، جامعه پزشكي و پرستاران و کلیه آحاد مردم بافق برای حضور با شکوه در این مراسم دعوت می کنم تا بار دیگر ضمن ابراز همبستگی با مردم درد کشیده فلسطین، وحدت امت واحده اسلامی را به جهانیان نشان داده و انزجار خود را از اقدامات شوم دشمنان اسلام و صهیونیست اعلام نمایند.

محمد زاده رحمانی

فرماندار شهرستان بافق

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راس ساعت 11:30از مقابل بسیج به سمت مسجد جامع بافق در حمایت از ملت مظاوم فلسطین برگزار می‌شود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page