بافق در روز جهانی قدس میزبان گام‎های استوار و با صلابت روزه‎داران ولایتمدار و انقلابی شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 2 تیر 1396

IMG_20170623_120844

روز جهانی قدس یوم‌اللّه و روز سردادن ندای «لا اله الّا اللّه» و «محمدٌ رسول اللّه» است؛ قطره قطره خون شهدای فلسطین امروز فریادِ مسلمانی سر می‌دهند.

IMG_20170623_120846

مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 11:30 و با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان بافق آغاز و حماسه دیگری خلق شد.

IMG_20170623_113812

مردم دیار نخل و آفتاب بافق آمده بودند تا بار دیگر بر پیمان خود با امام راحل و رهبر معظم انقلاب در دفاع از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف مهر تأیید و تجدید دوباره بزنند.

مردم دار الشجاعه بافق از ساعات ابتدایی بدون در نظر گرفتن گرمای هوا در مسیرهای راهپیمایی حضور یافتند تا دست در دست هم و به‌صورت متحد و یکپارچه انزجار خود را به جهانیان اعلام کنند و در پاسخ به ندای تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و در دفاع از قدس شریف و مردم مظلوم به خون غلتیده غزه در این راهپیمایی شرکت کنند.

همزمان با آغاز راهپیمایی مردم ولایت مدار بافق و همیشه درصحنه ایران اسلامی، مسئولان و شهروندان این شهرستان دوشادوش یکدیگر با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از قیام ملت فلسطین و انتفاضه شریف اعلام کردند
دقایقی پیش مردم روزه‌دار دیار نخل و آفتاب همگام و هم‌نوا با سراسر ایران اسلامی و همچنین مردم آزادی‌خواه جهان پا به عرصه حمایت از مظلوم و دشمن ظالم نهادندوتصویری از سیل خروشان خود را از دریچه دوربین‌های عکاسان و فیلم‌برداران به جهانیان منعکس کردند.

بافقی ها مسیر بلوار بسیج تا مسجد جامع را با شعارهای حمایت از فلسطین و مظلومان عالم طی کردند و خود را به میعادگاه نماز جمعه رساندند.

بافقی هاهمزمان با مردم سراسر ایران اسلامی با حضور یکپارچه معنادار خود حماسه ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی در حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده و مبارزه با خوی استکباری، سلطه‌گری و اشغالگری راخلق کردند.

به خاک و آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی لبخندی بر لب های مردم این شهرستان کشاند.

ملت مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و باصلابت خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان صهیونیستی و آمریکایی زده و لرزه بر اندام آنها انداختند.

مردم ولایت‌مدار بافق با شرکت در راهپیمایی روز قدس ندای مظلوم‌خواهی قدس شریف را به دنیا رساندند و اعلام کردند که اسلام و مسلمین در هر کجای دنیا از غزه تا یمن تنها نیستندو با مشت‌های گره کرده فریاد آزادی قدس شریف را یک صدا سر دادند و با ندای الله‌اکبر و با شور شعف به سمت میعاد‌گاه‌ها نماز جمعه حرکت کردند.

حمایت از فلسطین، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد،حضور کودکان پرچم به دست و در آغوش پدر و مادر روزه‌دار، سالخوردگان عصابه‌دست، جانبازان، ورزشکاران رزمی‌کار و دیگر اقشار مردم،شورونشاط خاصی به این مراسم بخشیده است.

امروز در جای‌جای شهرستان بافق ،حماسه‌ها خلق شد و دشمن بار دیگر از حضور یکپارچه و صمیمی مردم ایران اسلامی ناامید شد و دانست که عشق به فلسطین در رگ‌های مردم ایران جاری است و مردم دار الشجاعه بافق در این راهپیمایی روحیه حقیقت‌خواهی و استکبار ستیزی را به نمایش گذاشته و حمایت خود را از اهداف و آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی فریاد زدند.

حضور خبرنگاران و عکاسان خبری که لحظه به لحظه آیین روز قدس را گزارش می کردند از دیگر حاشیه‌های ماندگار این آیین بود.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی در پایان در مسجد جامع بافق با قرائت قطعنامه روزجهانی قدس با مشت های گره کرده تکبیر گفتند و حکایت خود را از قدس مظلوم اعلام داشتند.

راهپیمایی مردم روزه دار بافق در 6نقطه این شهرستان برگزار شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page