عيد فطر، آغاز راهی برای بازگشت

دسته: عمومی , مقالات
بدون دیدگاه
یکشنبه - 4 تیر 1396

بسم‌الله الرحمن الرحیم

” الحمدلله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا “

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد
هلال عید به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کس برد
که خاک میکده ی عشق را زیارت کرد

سلام بر تو ای بزرگ ترین ماه خدا و ای عید دوستان خدا، سلام بر تو که پیش از آمدن در آرزوی تو بودیم و پیش از رفتن از اندیشه ی فراقت محزونیم، سلام بر تو که دیروز چه سخت به تو دل بسته بودیم و فردا چه بسیار به سوی تو مشتاق .

عيد فطر، آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن دوباره و بازیافتن خودِ گمشده انسان و روز پاداش گرفتن يك ماه بندگي و عبوديت خالصانه پروردگار است.

فرارسیدن فرخنده عید سعید فطر؛ عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس و دستیابی به مقام متقین بر همه مسلمانان جهان به ویژه همکاران متدین و قدرشناس و شهروندان ولائی تبریک و تهنیت باد.

در روزهای صیام و شب‌های قیام این ماه مبارک، مردم مصمم و مشتاق ایران اسلامی، هم مساجد و مجالس قرآن و مناجات را با زمزمه‌های عارفانه خود پرآوا کردند و هم با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، فریاد ستم‌ستیزی و دفاع از مظلوم خود را به گوش جهانیان رساندند.

در این لحظات نورانی، انسان سبکبال از گناهان گذشته در نقطه اوج تازه قرار می‌گیرد و با امید به فردا های بهتر، فرصتی حیات‌بخش برای یافتن انگیزه‌ای نو و ساختن دنیایی تازه پیدا می‌کند تا در روشنی عقل و توکل با توانی برگرفته از تلاوت و نیایش و توسل، روزهای روشن‌تری را آغاز ‌کند.

با آرزوی سعادت، سلامتی و سرافرازی برای همه همکاران سخت کوش و بزرگوار و شهروندان شریف، و امید به تحقق اهداف عالیه شرکت، در جهت افزایش بهره وری، رفاه و آسایش همکاران و همشهریان عزیز از خداوند بزرگ توفیق همدلی، همفکری و همکاری در این عیدِ وحدت اسلامی را مسئلت دارم، گوهر وجودتان پایدار و برقرار و گامهایتان استوار و ماندگار باد .

حبیب حسن زاده بافقی
مدیر آموزش و پژوهش شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page