پیام تبریک دهیاری و شورای اسلامی مبارکه به مناسبت عید بزرگ فطر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 5 تیر 1396

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکر خدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند.

همان بندگان مؤمنی که روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود،به خصوص دو جوان عزیزی که در این راه از دو خانواده محترم حسینی و طلایی دیار مبارکه به خانه آخرت رهسپار شدند و سعادت و سرافرازی ابدی نصیبشان شد .

،جایشان خالی ، امیدواریم خداوند منان به کرم بی‌پایان خود ما رانیز در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد ولطافت روح ، سر زندگی دل و اندیشه عبادت آنان ،در لحظه لحظه حیات و گوشه گوشه وجودمان جاری و ساری گردد.

عید بندگی را به پیشگاه ولی عصر (عج ) ، رهبر معظم انقلاب ، ریاست محترم جمهور ،همه مردم شریف ایران به ویژه اهالی مبارکه ،همشهریان و روستائیان عزیز ، تبریک و شادباش عرض می‌کنیم؛ باشد که در نماز عیدفطر، این میعاد‌گاه عظیم مؤمنان، شاهد جلوه‌های عطوفت ،همدلی و مهربانی نسبت به هم بیش از پیش باشيم.

از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم تا همگی ما را در راه تلاش برای ارتقاء نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم و برای رسیدن به این هدف و توفیق خدمت خالصانه و صادقانه یاری نماید .

دهیاری و شورای اسلامی مبارکه


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page