پرداخت روزانه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مستمری بگیران تامین اجتماعی استان/ حذف دفترچه کاغذی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 7 تیر 1396

IMG_20170628_155319

معاون امور بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: روزانه براساس ضوابط در بازده زمانی مختلف به بازنشستگان، مستمری بگیران، بیمه بیکاری در قالب تعهدات کوتاه و بلند بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حقوق پرداخت می شود.

حجی محمد تشکری بافقی با بیان اینکه ورودی و خروجی سازمان یک پیام خاصی به همراه دارد اظهار داشت :می طلبد که نظام جامع تامین اجتماعی به سمت معنای واقعی کلمه پیش برود و خواسته‌های واقعی مردم را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه صندوق تامین اجتماعی یک صندوق بین نسلی است عنوان کرد: این صندوق در یک بازده زمانی دستخوش تغییرات و تحولات شد اما امروز با وجود ریاست جدید روز به روز به نقطه ایده آل نزدیک می شود.

تشکری همچنین از ارائه خدمات بصورت غیرحضوری خبر داد و تصریح کرد: سرویس مکانیزه خدمات درمانی در مراکز ملکی میسر شده و دیگر نیاز به دفترچه کاغذی و فیزیکی نیست .

وی افزود: فرد می تواند بصورت آنلاین با وارد کردن کد ملی به مجموعه ملکی خدمات ویزیت و دارو بگیرد.

معاون امور بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی با ارائه کارت هوشمند از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.

وی همچنین با بیان اینکه در ۲۳ استان کشور کارهای زیرساختی فراهم شده است افزود: یزد سومین استان است که برای اجرا این طرح اعلام آمادگی کرده است.

معاون امور بیمه ای استان با اشاره به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت : تامین اجتماعی بالغ بر ۷۸ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهد و روزانه مبلغ سنگینی به مستمری بگیران پرداخت می کند که با این روند می بایست با مدیریت قوی و حساب شده به سمتی پیش رود که منابع سازمان به انحرافی کشیده نشود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 تیر 1396 - 12:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و تشکر از رحمات شما از پرداختی و درامد های تامین اجتماعی هم حرفی بزنید .کلینیک تامین اجتماعی بدون متخصص و تجهیزات دارد خاک می خورد .حداقل اموزش و پرورش و فرمانداری از دانشجویان پزشکی بومی جهت رفع کمبود نیروی متخصص شهرستان ،انها را مشاوره و حمایت نمایید. طرف درس می خواند یا پزشک عمومی و یا متخصص فراری .

You cannot copy content of this page