دیدار نمایندگان کارگران شرکت کاوشگران جهاد نصر بافق با امام جمعه

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 7 تیر 1396

ظهر امروز نمایندگان کارگران شرکت کاوشگران جهاد نصر برای بیان پاره ای از مشکلات خود با امام جمعه بافق دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار یکی از نمایندگان گفت: چند سالی است که هر ماه برای دریافت حقوق خود از شرکت باید مدام به فرمانداری ، اداره کار و…‌ مراجعه کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته همزمان با عید فطر همین موضوع برای کارگران پیش آمد عنوان کرد: شاید باور نکنید ولی هنوز نتوانستیم فطریه خود را پرداخت کنیم.

این کارگر ۳۰ ساله با اشاره به مشکلات زیاد در این شرکت بیان کرد: عدم پرداخت به موقع حقوق، عدم پرداخت بیمه تکمیلی، عدم پرداخت به موقع حق بیمه، نبود خدمات رفاهی مناسب و…. از جمله مسائلی است که کارگران با آن دست و پنجه نرم می کنند.

وی با بیان اینکه زمان اعتراض در خصوص عدم پرداخت حقوق مورد تهدید اخراج از کار قرار می گیریم تصریح کرد: کارگران این شرکت اکثرا غیر بومی هستند و جرات بیان مشکلات خود را ندارند و بومی ها نیز هر زمان که اعتراضی می کنند مورد تهدید قرار می گیرند.

او همچنین افزود: چک های کارگران به علت پرداخت نشدن به موقع حقوق برگه می شود، بانک سود وام خود را دریافت می کند و همچنین اینکه تامین مخارج خانه و خانواده برای کارگران این شرکت به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مسئولان شهر با کارگران این شرکت آشنایی کامل دارند گفت: خواهشا برای رفع این مشکل تدبیری اساسی اندیشیده شود چرا که ما هم دوست نداریم هر ماهه مزاحم وقت مسئولان شویم.

کارگر شرکت کاوشگران جهاد نصر بافق ضمن تقدیر از زحمات فرماندار و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی خاطر نشان کرد:مدیر شرکت پیشاپیش حواله خود را از شرکت سنگ آهن مرکزی می گیرد اما حاضر به پرداخت حقوق کارگر نیست.

پس از بیان و مطرح شدن مشکلات متعدد توسط کارگران، امام جمعه شهرستان طی گفتگویی تلفنی با مدیر عامل سه چاهون بر پرداخت سریع حقوق کارگران تاکید کرد.

سلیمانی خطاب به مدیر عامل سه چاهون گفت: سلام مرا به مدیر شرکت کاوشگران برسانید و بگویید اگر بخواهد در زمینه حقوق کوتاهی کند خودم شخصا موضوع را پیگیری می کنم.

مدیر عامل سه چاهون نیز پس از صحبت های امام جمعه قول داد تا فردا صبح حقوق به حساب کارگران واریز شود.

گفتنی است: خبرنگار “بافق فردا ” نیز چندین مرتبه تماس تلفنی با مدیر این شرکت برقرار کرد اما متاسفانه وی در دسترس نبود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page