تخصیص بالغ بر ۸۳۱ میلیون ریال برای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان بافقی

دسته: اجتماعی , عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 8 تیر 1396

مدیر کمیته امداد امام (ره) بافق گفت: بیش از ۸۳۱ میلیون ریال برای ارائه خدمات فرهنگی به ۲۱۵ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت اختصاص یافت.

سیدرضا هاشمی پور با بیان اینکه خانواده‌های تحت حمایت این نهاد شامل زنان سرپرست خانوار، ایتام، سالمندان و از کار افتادگان هستند اظهار داشت:ارائه خدمات مسکن و ساختمان، فرهنگی و آموزش، کمک هزینه تامین جهیزیه و هزینه ازدواج، حقوقی و قضایی، بهداشتی و درمانی، بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی، اشتغال و خودکفایی از جمله فعالیت های این نهاد در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه است.

وی همچنین با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان، دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت از جمله اقدامات اصلی این نهاد است عنوان کرد: هم اکنون ۱۹۶ دانش‌آموز و ۱۹ دانشجو تحت حمایت از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

هاشم پور با بیان اشاره به بهره مندی یک هزار و ۱۶۱ نفر از خدمات مشاوره ای و کلاس های آموزش خانواده و ۴۵۶ دانش آموز و مددجو از برنامه های کانون های فرهنگی و اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله اقدامات حوزه فرهنگی این نهاد طی سال گذشته تصریح کرد: تعداد مددجویان شرکت کننده در برنامه های اردویی نسبت به سال ۹۴ حدود ۶۵ درصد رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد بافق تصریح کرد: مبلغ تخصیص یافته برای ارائه خدمات در سال ۹۵ در سرفصل‌های پرورشی و تربیتی، مشاوره‌ای و آموزش مهارت‌های زندگی، تأمین هزینه دانش‌آموزان و دانشجویان بهره‌مند از امکانات خوابگاه، کانون‌های فرهنگی تربیتی و اردوهای زیارتی و سیاحتی بوده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page