پیام تبریک رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافق به مناسبت روز صنعت و معدن

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
شنبه - 10 تیر 1396

hhe2235-mining-industry

روز دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است.

رسیدن به اتحاد و اتفاق نظر و اتخاذ شیوه های هماهنگ شده برای توسعه صنعتی اولین و مهمترین گام همکاری هر دو بخش دولتی و غیر دولتی است این پدیده مثبت و کارساز بر پایه همکاری و وحدت رویه ملی، می تواند جهش کمی و کیفی فعالیت های تولیدی صنعتی کشور را به ارمغان بیاورد.

طی سال های اخیر، کشورما درجهت مقررات زدایی و آزاد سازی تجارت گام های اساسی ارزنده ای برداشته و به موفقیت های قابل تحسینی دست یافته است. به این ترتیب، طرح سامان دهی اقتصادی دولت شکل گرفته و استحکام می پذیرد.

اصلاحاتی که در زمینه تعدیل نرخ های مالیاتی و تجمع عوارض و دریافتی های دولت از صنایع به عمل می آید ، یک فعالیت بنیادی است که می تواند بر سرعت و میزان آن، تا آن حد که برای بخش خصوصی در راستای دست زدن به هر نوع فعالیت مثبت اقتصادی و کارآفرینی شوق برانگیز باشد، بیافزاید .

بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل تلاشگران صنعت و معدن در بخش‌های دولتی و غیردولتی نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر فرزندان برومند این سرزمین است که در پرتو مسئولیت‌پذیری منابع انسانی متعهد و متخصص بدست آمده است و اینک مجموعه صنعت و معدن کشور با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر به‌گونه‌ای تحسین‌ برانگیز اوج کارآمدی نیروهای توانمند داخلی را در زمینه اقتصاد مقاومتی به اثبات رسانده‌ است .

بر خود فرض می دانم ضمن تبریک این روز خدمت تمامی فعلان در عرصه صنعت و صنعتگران پرتلاش از خداوند سبحان توفیق روزافزون وموفقیت در سایه عنایت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را مسئلت نمایم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 تیر 1396 - 5:15 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

قابل توجه جناب آقای فرماندارمحترم:خیلی جالبه که اداره صنعت معدن تجارت بافق همچنان بنرمربوط به دولت تدبیروامید رانبش خیابان ورودی اداره از زمانبرگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاالان همچنان بالانگه داشته است میدونین چرا.چون بعضیها به قول اقای مصطفی کواکبیان درزمان انتخابات سبدشون درچندستادبودودوزیست بودندمثل جناب اقای رنجبر.حالااززمان مشخص شدن رییس جمهورمیخوان توجیه کنند که من هم اصلاح طلب بوده وهستم .به نظر من می بایست ازاین اشخاص درپستهای کلیدی استفاده نشود.

    محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 تیر 1396 - 10:06 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

    پست های کلیدی که شما برادر بزرگوار می فرمائید اگر چه کسی بتواند با حزب و جناح بازی بر سر کار بیاد ولی ماندگاری و موفقیت در آن کار کمتر کسی هست که خوشبختانه آقای رنجبر تا حال حاضر این توانایی به خوبی در ایشان نمود داشته است و انشالله در پناه حق به پست های کلیدی تر هم برسن

    ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 تیر 1396 - 10:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    حرف مفت زدن خیلی راحت هست
    دروغ نگو برادر اقای رنجبر مدافع دولت بوده و هست

You cannot copy content of this page