لزوم تسریع در شروع عملیات کاووش در منطقه قاضی میرجعفر بافق

دسته: عمومی , محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری , میراث فرهنگی
یک دیدگاه
یکشنبه - 11 تیر 1396

رییس شورای اسلامی شهر بافق بر لزوم تسریع در شروع عملیات کاووش شهر قدیمی بافق در منطقه قاضی میر جعفر تاکید کرد.

محمد رنجبر در نوزدهمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق که با موضوع گردشگری برگزار شد اظهار داشت: شروع عملیات کاووش در شهر قدیمی بافق با توجه به ایجاد پتانسیل تشکیل زون گردشگری با مجموعه تفرجگاهی آبشار می تواند در جذب گردشگر و توریست مفید باشد.

وی همچنین در ادامه سخنان خود بر لزوم تسریع در رابطه با ارتقا نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق به اداره تاکید کرد و یادآور شد: شرایط برای این کار نیز مهیا شده است.

رنجبر با اشاره به لزوم ایجاد سایت جامع گردشگری مناسب بیان کرد: این سایت می تواند به معرفی تمامی زیرساخت ها، مکان های دیدنی، فرصت های سرمایه گذاری، پتانسیل منطقه و امکان نظرسنجی و همچنین ثبت نظرات با جدیدترین روش موجود بپردازد.

لزوم برندسازی مهارت حصیر بافی، توجه ویژه به یوزپلنگ آسیایی و اقدام لازم جهت طرح تکثیر در نیمه اسارت، لزوم راه اندازی موزه علوم طبیعی مناسب، توجه به مسیرهای کوهپیمایی از جمله جنگل ارس از روستای باجگان به شادکام ، پتانسیل تبدیل میدان خان به مرکز ارائه خدمات صنایع دستی و سعی در تحقق این موضوع و..‌‌‌. از جمله مباحث دیگری بود که توسط رییس شورای اسلامی شهر بافق در این نشست مطرح شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
غلامعلی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 تیر 1396 - 8:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همه کارهای دیگه به نحواحسن انجام شده فقط همین یکی مونده بودکه الحمدلله ین هم داره انجام میشه

You cannot copy content of this page