آیا مجمع هم اندیشی توسعه بافق از مسیر خود منحرف شده است؟(1)

دسته: مقالات
۶ دیدگاه
یکشنبه - 11 تیر 1396

426021570_35357_12227344942503484514-300x300-2

نوزدهمین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق متفاوت با دیگر جلسات این مجمع برگزار شد و تفاوتش از این حیث بود که برای اولین بار، یک مدیر کل و چند معاون مدیر کل مرتبط با موضوع جلسه  از استان برای مثمر بودن این جلسات وقت گذاشته و در جمعی حاضر شدند که با نیت هم اندیشی و همفکری از 6 سال پیش خواسته اند بازوان فکری مسؤلین شهر و استان برای توسعه شهرستان باشند.

اتفاق مبارکی که مسلما اگرهمراهی و همگامی فرماندار بافق و اعتقاد وی به اثرگذاری این مجمع نبود بدین سان اجرایی و کاربردی شکل نمی گرفت چرا که نقیض این رفتار را در فرماندار سابق شاهد بودیم که برای منحل کردن مجمع تلاشهایی کرد اما چون موفق نبود مجبور به همراهی شد اما هیچگاه گام موثری برای تحکیم آن برنداشت مثلا در زمان برگزاری یکی از جلسات مجمع عمومی در هتل علمدار در ایام نوروز که در کارگروه فرهنگی آن موضوع میراث فرهنگی مورد بحث و بررسی بود مدیر کل سابق میراث به بافق آمده بود و برای صرف صبحانه به هتل علمدار آمد اما دریغ از تلاش فرماندار برای حضور وی در جلسه .

از دیگر نقاط قوت نوزدهمین جلسه مجمع هم اندیشی حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در زمینه موضوع مورد بحث این جلسه یعنی میراث فرهنگی و گردشگری بود که هم پیشنهاداتشان را مطرح کنند و هم انتقاداتشان که به نظرم شاه بیت انتقادات وارد بر اداره کل میراث فرهنگی یزد همان جمله ای بود که محمد برزگری مسؤل کمپ گردشگری شهید برزگری عنوان کرد با این جمله که:در همه جای یزد تصاویری از جاذبه های گردشگری استان توسط میراث فرهنگی اطلاع رسانی شده بجز تصاویر جاذبه های بافق و ادامه داد : کمپ شهید برزگری برای رفع این نقیصه تصاویری تهیه و برای اداره میراث یزد ارسال کرد اما دریغ از اطلاع رسانی!!!

اظهارات مثبت مسؤلین استانی حاضر در جلسه درباره خرسندی از تشکیل جلسات مجمع هم اندیشی و اهمیت دادن به نظر صابحنظران در تصمیم گیری ها به اضافه اعلام آمادگی برای همکاری هرچه بیشتر و ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقاء موضوع گردشگری بافق از دیگر موضوعات مثبت نوزدهمین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق بود که می توان در این مجال به آن اشاره کرد.

ادامه دارد…

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 تیر 1396 - 12:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای قاسمزاده اینکه مسیرش منحرف شده یا نشده را شما تشخیص میدی؟!؟

جوا د اعتمادی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 تیر 1396 - 12:42 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام به نظر می رسد این هم اندیشی مثبت بوده خصوصا در مورد میراث فرهنگی بافق .چند سال پیش در دوره شهردار عفتی در جلسه ای بودم که رئیس میراث آن موقع اعتبار میراث بافق را27 میلیون بیان کرد طبق خبر هایی که من شنیدم مدیر کل قول یک میلیار را برای میراث بافق داده است که رشد خوبی داشته است .
امیدوارم در این راه موفق وموید باشید

فتاحی قلعه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 تیر 1396 - 7:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

عدم همکاری فرماندار اسبق را خوب امدی

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 تیر 1396 - 8:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

میشه یکی ازفوایداین مجمع رابگیدخواهش میکنم جای این فیلم بازیهابگیدمسئولین شهرفکری به حال جوانهای بیکارکنند

بافقی2 این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 12 تیر 1396 - 11:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام . اقای محترم بافقی همه اش آیه یاس نخوانیم این مجمع بودنش که بهتر است از نبودنش ما باید کمک کنیم که اینگونه مجموعه ها پا بگیرد و با همکاری و انتقاد سازند در تعالی ان بکوشیم. قرار نیست که کاری خودش معجزه گونه درست شود.

عی اکبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 تیر 1396 - 8:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسام.اقای قاسمزاده طفا یکی از اثار و فواید شش سا هزینه کرد ا ین مجمع را بیان نمایید

You cannot copy content of this page