شرکت ۸۰ نفر از دانش آموزان بافقی در طرح هجرت 3

دسته: اجتماعی , عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 12 تیر 1396

رییس آموزش و پرورش گفت: طرح هجرت 3 در بافق آغاز شده است.

اصغر رنجبر با بیان اینکه این طرح با همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان بافق برگزار شده است اظهار داشت:دانش آموزان در قالب گروه های 10نفره از 30 آموزشگاه در فعالیت های مرمت و زیبا سازی مدارس مشارکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم در عرصه های مختلف از طریق اولویت های انجام شده توسط سازمان بسیج دانش آموزی به کارگیری می شوند عنوان کرد:پسران در فعالیت های نظیر رنگ آمیزی ،موارد مربوطه به فضای سبز و شرکت در کلاس های فرهنگی و دختران در آماده کردن کتابخانه و تزئین نمازخانه آموزشگاه فعالیت می کنند.

رنجبر هدف از اجرای این طرح را آشنا کردن دانش آموزان با محیط کار عنوان و خاطر نشان کرد :فعالیت های فرهنگی از موارد به کارگیری شده در این طرح است که دانش آموزان با شرکت در کلاس ها با مسائل فرهنگی،معارف دینی و قرآنی بیشتر آشنا می شوند.

مدیر آموزش و پرورش بافق از اهداف دیگر این طرح را آگاه کردن دانش آموزان در تلاش هایی که آموزش و پرورش جهت آماد سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی انجام می دهد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان شهریور ماه سالجاری ادامه دارد گفت: در پایان دروه مبلغی بعنوان حق الزحمه به شرکت کنندگان پرداخت می شود و یک اردوی پایان دوره برای تمامی دانش آموزان مشارکت کننده در نظر گرفته شده که در این اردو برنامه های مختلف فرهنگی را اجرا می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page