پیگیری نماینده حوزه انتخابیه مهریز درباره تعلق مزایای مناطق گرمسیری به شهرستانهای استان

دسته: اجتماعی , عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 12 تیر 1396

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از پیگیری نماینده مردم شهرستانهای بافق ،بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اعمال تعرفه مناطق گرمسیری استان خبر داد.

محمد رضا صحتی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار “بافق فردا ” در این رابطه گفت:در پی پیگیری نماینده حوزه انتخابیه مهریز توضیحات لازم در این خصوص ارائه شد.

محمد رضا صحتی با بیان اینکه ۴ شهرستان استان شامل این تعرفه می شود اظهار داشت: طولانی ترین مدت اعمال تعرفه منطقه گرمسیری استان یزد مختص شهرستان بافق است.

وی با بیان اینکه تعرفه گرمسیری از سال ۹۰ برای بافق اعمال می شود تصریح کرد:با توجه به گزارشات اداره هواشناسی مبنای درجه حرارت و رطوبت محل مشخص می شود .

صحتی همچنین خاطر نشان کرد : بافق نیز به دلیل بالا بودن درجه حرارت تعرفه گرمسیری چندین سال است که برای این شهرستان اعمال می شود

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود:این تعرفه برای شهرستانهای اردکان، یزد، میبد و اشکذر به مدت دوماه اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه تعرفه گرمسیری به مدت سه ماه برای بافق در نظر گرفته شده است عنوان کرد: پیگیری نماینده حوزه انتخابیه مهریز برای دیگر شهرستان های حوزه انتخابیه خود نیز صورت گرفت که در پاسخ توضیح داده شد شهرستان های تفت ،خاتم، ابرکوه و بهاباد به دلیل پایین بودن درجه دما و حرارت شامل این تعرفه نمی شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
عباسعلی فتوحی بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 13 تیر 1396 - 12:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود برنمایند ه ب شهرستان که سنگ تمام برای شهرستان گذاشتد و ریس اداره برق استان جناب اقای صحتی

You cannot copy content of this page