اگر بتوان خارج از تمام مسائل سیاسی، با همفکری سازمانی مردم نهاد تاسیس کرد در آن موقع کارهای بنیادین وزیربنایی جهت پیشرفت صورت خواهد گرفت

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
یکشنبه - 26 شهریور 1391

دکتر یار احمدی در جلسه فرهیختگان با یادآوری تشکیل چنین نشست های درسال های گذ شته گفت :
ازسال ۱۳۶۸ تا امروزاز آنجایی که، من به خاطر دارم مانند چنین نشست هایی،زیاد تشکیل شده حتی تا مراحل ثبت پیش رفت اما پس از چندی به خاطرموضوعات مختلف هیچکدام به سرانجام نرسید . باوجود این اگر بتوانیم خارج از تمام مسائل سیاسی، با همفکری سازمانی مردم نهاد تاسیس کرد در آن موقع کارهای بنیادین وزیربنایی جهت پیشرفت صورت خواهد گرفت .
وی با اشاره به پیگری ثبت اولین منطقه ویژه فن آوری کشور در استان یزد در دوران ریاست خود بر پارک علم و فن آوری ادامه داد : شهرستان بافق با دارا بودن نیروی انسانی متخصص با پتانسیلهای منحصر به فرد معدنی می تواند به یک منطقه کوچک و چالاک در زمینه تولید قطعه و دیگر مقوله های مورد نیاز معادن و کارخانجاتی که در آینده ایجاد می شود، تبدیل شود.
به اعتقاد بنده لازمه رسیدن به چنین منطقه ویژه ای جهت پیشرفت منطقه و استفاده گسترده نیروهای نخبه با تشکیل اتاق فکر در کنار سازمان های مردم نهاد امکان پذیر می باشد .
وی در پایان به پایه ریزی مطالعه پژوهشی طرح مذکور در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اشاره کرد و گفت : اجرای این برنامه باعث ایجادارزش افزوده مناسب و اشتغالزایی برای جوانان جویای کار می شود


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 شهریور 1391 - 2:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای دکتر با توجه به اینکه جنابعالی نخبه قابلی هستین امیدواریم محوریت اینجور جلسات را با ایده های خود منور کنید

رنجبر بافقي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 27 شهریور 1391 - 10:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با دكتر هم عقيده هستم

آسمان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 28 شهریور 1391 - 12:17 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بسیار طرح مفیذی است خصوصا برای شرکت های خصوصی

You cannot copy content of this page