عصر دیروز:مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات داژبال بانوان جام رمضان شهرستان بافق برگزار شد

دسته: ورزشی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 14 تیر 1396
مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات داژبال بانوان جام رمضان شهرستان بافق برگزار شد

مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات داژبال بانوان جام رمضان شهرستان بافق با حضور مسئولین و همچنین بانوان ورزشکار و ورزش دوست در محل سالن ورزشی هفتم تیر بافق برگزار شد.

IMG_20170705_093800

IMG_20170705_093750

در این مراسم که عصر روز سه شنبه سیزدهم تیرماه برگزار شداز تیمهای اول تا سوم به همراه تیم اخلاق این دوره از مسابقات تجلیل گردید.

IMG_20170705_093753

لازم به ذکر است که این دومین دوره مسابقات داژبال جام رمضان شهرستان بافق بود که در این دوره از مسابقات ۲۷ تیم شرکت نموده و با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیمهای هندبال سنگ آهن ج ، هندبال سنگ آهن الف و فجر۲ به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به دست آوردند و تیم شهید رمضانی نیز موفق به دریافت کاپ اخلاق این دوره از مسابقات شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
مرجان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 تیر 1396 - 1:03 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و خسته نباشید
وقتی سنگ اهن اسپانسر مسابقات داژبال و والیبال باشه ..پس حق تقدم تو برد مسابقات با تیم های سنگ اهن هست ..اسپانسر بودن یعنی برد حتمی تیم..پس افتحاری نیس که اول شدید ..بدونید اگه سنگ اهن همراهتون نبود اخرم نمیشدید

مرضیه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 تیر 1396 - 2:33 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام.
متاسفانه امسال بازیها حاشیه های زیادی داشت..امیدوارم اگر قراره بازی برگزار بشه ..فقط برای تفریح باشه نه این که برای حاشیه سازی…با این روالی که تو نظر قبلی گفته شده…مسیولین ورزش بافق باید پیگیر باشن تا شاهد همچین صحبت هایی نباشیم.بعضی از خانم ها فکر میکنن همیشه با سخن وری میتونن همه رو ساکت کنن ..امیدوارم خدا جواب همه رو خودش بده..ممنونم بابت سایت خوبتون

You cannot copy content of this page