شهردار بافق:خدمت بی منت از جایگاه ارزشی بالایی برخوردار است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 15 تیر 1396
خدمت بی منت از جایگاه ارزشی بالایی برخوردار است

شهردار بافق گفت: در مکتب دینی ما خدمت بی منت ارج و منزلت والایی دارد و از جایگاه خاصی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سید علی نوروز زاده در دیدار رئیس و مسوولان هلال احمر این شهرستان با شهردار بافق، نهاد هلال احمر را مصداق ارائه خدمات بی منت خواند و افزود: اعضای جمعیت هلال احمر داوطلبان مردمی هستند که گام های ارزشمندی در راستای سلامتی جسمی و روحی مردم بر می دارد.

وی تصریح کرد: فعالیت مجموعه شهرداری سنخیت نزدیک با کارهای ارگانهای مردم نهاد دارد و خارج از وظایف ذاتی خود تلاش دارد تا خدمات بی منت به همشهریان عزیز ارائه کند.

شهردار بافق ابراز امیدواری کرد: همکاری ها با هلال احمر در حوزه های مختلف به ویژه مقوله آموزش و پدافند غیر عامل ادامه داشته باشد.

نوروز زاده خاطر نشان کرد: برنامه ریزی کرده ایم که المانی با آرم هلال احمر در مکان مناسب سطح شهر نصب شود.

رئیس هلال احمر بافق هم در این نشست رضایت مردم از خدمات ارزشمند شهرداری را یاد آور شد و گفت: هم اینک سایت های خبری و فضای مجازی مشحون از خدمات شهرداری می باشد و این نشانگر فعالیت بی وقفه مجموعه کارکنان این نهاد مردمی است.

جعفر حسن پور با تبریک روز شهرداری از همکاری این نهاد با هلال احمربافق در ایام نوروز تقدیرو ابراز امیدواری کرد: همکاری های بین این دو نهاد به طور متقابل ادامه داشته باشد تا بتوان خدمات ارزنده ای به مردم و مسافران نوروزی و تابستانی ارائه شود.

وی به بهره مندی بیش از ۵۷ هزار نفر گردشگر در ایام نوروز از سه ایستگاه خدمات رسانی هلال احمر اشاره کرد و بیان داشت: ارئه خدمات نوروزی با همکاری صمیمانه شهرداری انجام شده است.

حسن پور افزود: این همکاری موجب می شود که هم افزایی گسترش پیدا کند و از حمایت های مالی و معنوی دیگر نهاد ها برخوردار باشیم و ایستگاهها بتوانند به صورت متمرکز خدمات لازم را به گردشگران و مسافران ارائه کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page