در قالب اردوهای جهادی ده روزه انجام شدافتتاحیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی در کانون شهید باهنر در بافق

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 16 تیر 1396
افتتاحیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی در کانون شهید باهنر در بافق

مراسم افتتاحیه طرح هجرت با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج دانش آموزی بافق،در سالن اجتماعات کانون شهید باهنر برگزار گردید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، مراسم افتتاحیه طرح هجرت با حضورمسئولین ناحیه مقاومت بسیج دانش آموزی بافق،آموزش و پرورش شهرستان ومسئول و مدیران سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر استان یزد و دانش آموزان بسیجی شرکت کننده درطرح هجرت در سالن اجتماعات کانون شهید باهنر برگزار گردید.

۱۱۵۷۱۹۷_۶۸۱
در این مراسم “رنجبر” مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم،هدف از برگزاری این طرح را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برشمرد و گفت: این فعالیت ها زمینه ساز در دست گرفتن فعالیت های بزرگ دیگر است.

۱۱۵۷۱۹۸_۲۰۹

 

در ادامه جناب سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن خیرمقدم گفت: طرح هجرت،طرحی است که در ان دانش آموز از راحتی و خوشی که در خانه داشته است هجرت می کند به کارکردن،فعالیت کردن و این طرح نوعی هجرت است .

۱۱۵۷۱۹۹_۸۵۵

 

در پایان جناب “سرهنگ اسلامی” مسئول سازمان بسیج دانش آموزی یزد ضمن تقدیر و تشکر از شرکت دانتش آموزان در این طرح،گفت با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند،شما دانش آموزان آینده کشور هستید،آینده کشور در دست شماست

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page