توقیف کامیون ولوو با ۱۶ تن اضافه تناژ در بافق

دسته: اجتماعی
۲ دیدگاه
دوشنبه - 19 تیر 1396

ماموران راهور شهرستان بافق، کامیونی را با ۱۶ تن اضافه تناژ توقیف و روانه پارکینگ کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” فرم نده انتظامی شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: ماموران راهور شهرستان بافق هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون ولوو را که در سطح شهر در حال حرکت بود به علت تخلفات رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: با توجه به مشکوک بودن کامیون به اضافه تناژ، خودرو به باسکول توزین هدایت و پس از انجام وزن، مشخص شد این خودرو دارای ۱۶ تن اضافه تناژ می باشد که به همین منظور خودرو روانه پارکینگ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده، راننده خودرو برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 تیر 1396 - 11:35 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام قطعا اگر چنین برخوردهایی صورت بگیر ه از جمله محور سه چاهون – بافق ،هم خسارت مالی و جانی کمتری را شاهد خواهیم بود مثل خادثه دیروز سه راهی سه چاهون البته هزینه نگداری جاده هم اگر به میزان استاندارد باشدکمتر خواهد بود البته حضور بیشتر عوامل راهداری را هم می طلبه ، بازم خدا عمری به جناب سرهنگ کمالی و همکارانشان بده ، خسته نباشید

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 19 تیر 1396 - 6:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

علی جون اگر بخواهند تو مسیر سه چاهون کنترل داشته باشند کلیه حمل بار تعطیل می شود .کنترل بار پیش کش یکی نیست این کامیونهایی که پلاکشون مشخص نیست را برخورد کنه ما صدامون از جای خوشی در میاد کلی ماشین تو این مسیر تردد دارند با بیش از ۲۰ تن افزایش بار و پلاک مخدوش

You cannot copy content of this page