نایب رئیس و اعضای جدید هیات تیراندازی با کمان شهرستان بافق معرفی شدند

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 20 تیر 1396

۱a2a684b-84b4-4c76-ad25-d86e348eee38
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ” جلسه معارفه نایب رئیس و اعضای جدید هیات تیراندازی با کمان شهرستان بافق صبح روز نوزدهم تیرماه ۹۶ در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان و با حضور رئیس هیات تیراندازی با کمان انجام گرفت .
در ابتدای این جلسه تقی زاده دبیر هیات تیراندازی با کمان شهرستان بافق ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گزارشی از فعالیتهای انجام شده هیات را در سال ۹۶ ارائه نمود.
در ادامه جلسه سید حسین صاحبی مقدم رئیس هیات تیراندازی با کمان شهرستان بافق به تشریح برنامه های هیات در سال جاری پرداخت و گفت : ورزشکاران و کمانداران شهرستان بافق تاکنون توانسته اند با پشتکار و جدیت در سطح ملی و بین المللی صاحب مقام شوند که می طلبد با برنامه ریزی مدون برای موفقیتهای بیشتر آنان در عرصه های مختلف تلاش کرد.
رئیس هیات تیراندازی با کمان شهرستان بافق از اعضای جدید هیات خواست تا با وحدت و یکدلی در مسیر خدمت به ورزشکاران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

درادامه جلسه رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق از تلاشها و حمایتهای سید حسین صاحبی مقدم رئیس و دیگر اعضای هیات در جهت ساخت و راه اندازی مجموعه زمین چمن و ساختمان اداری این هیات تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه با توجه به مقام آوری یانوان کماندار بافقی در سطح ملی و بین المللی وظیفه نایب رئیس و سرپرست بانوان هیات را مهم ارزیابی کرد و گفت : نایب رئیس و سرپرست بانوان هیئت های ورزشی نقشی بسیار پر رنگی در روند رو به رشد هیات دارند و اداره ورزش و جوانان نیز تمام تلاش خودرا جهت حمایت از بانوان انجام خواهد داد.
یادآوری می شود در این جلسه علیرضا جعفری پور به عنوان قائم مقام هیات ، زهره علی پناه نایب رئیس بانوان ، ابوالفضل تقی زاده دبیر ، فاطمه منصوریان سرپرست بانوان ، محمد رضا باقری مسئول کمیته داوران و عضو کمیته فنی ، مصطفی ایزدی مسئول کمیته مسابقات و عضو کمیته فنی ، سید محمد رضا پورحسینی مسئول کمیته انضباطی ، و محمد محمدی به عنوان عضو کمیته فنی هیات معرفی گردیدند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
منتقد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 20 تیر 1396 - 2:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعاً متاسفم برا بافق……

You cannot copy content of this page