دومین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در بافق برگزار می شود

دسته: عمومی , فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 20 تیر 1396

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق ، سیدعلی نوروز زاده افزود: وجود تلماسه های بکر و شن های روان با چشم اندازی زیبا در منطقه کویر بافق یکی از دلایل برگزاری سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه های شنی در این شهر کویری است.

وی با اشاره به اینکه سه استاد مدعو برای اجرای آثار در این سمپوزیوم حضوردارند گفت: برای برگزاری با شکوه این سمپوزیوم ملی از هنرمندان زبردست مجسمه ساز و طراح کشور دعوت شده تا طرحهای خود را تا اواخر مرداد ماه به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی جاذبه و پتانسیل های طبیعی، فرهنگی و گردشگری، ایجاد فرصت تعامل و گفت و گوی هنری و فرصت تبادل تجربیات، از مهمترین اهداف برگزاری سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی در این شهراست.

شهرداربافق یادآورشد: علاقه مندان شرکت دراین سمپوزیوم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای جشنواره به آدرس Www.Bafgh.Ir مراجعه کنند.

این سمپوزیوم به مدت سه روز ازتاریخ ۱۵ لغایت ۱۷ شهریورماه سالجاری همزمان با دهه ولایت در محل مجموعه تفرجگاه آبشاربافق درسطح ملی در قالب جشنواره تابستانی برگزار می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 20 تیر 1396 - 1:04 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خواهشا به جای سمپوزیوم برگزار کردن، چاله چوله های خیابان و کوچه ها رو درست کنید ۶ملیارد از شرکت گاز واسه آسفالت کردن چاله های گاز گرفتید اما دریغ از آسفالت کردن یک کوچه

You cannot copy content of this page