در جلسه کارگروه فرهنگیان بافق با مدیر آموزش و پرورش مطرح شد:فرهنگیان ، تعاونی مسکن را احیاء کنند

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 22 تیر 1396
فرهنگیان ، تعاونی مسکن را احیاء کنند

جلسه کارگروه پیگیری مطالبات فرهنگیان, عصر چهارشنبه به ریاست آموزش و پرورش بافق برگزار شد.

IMG_20170713_123053

در این جلسه علی اصغر رنجبر به سوالات اعضای کارگروه پیرامون مسائل مختلف پاسخ داد.

IMG_20170713_123054

وی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کارگروه گفت: با تمام وجود از کارگروه فرهنگیان حمایت می کند واز هیچ کوششی برای پیشبرد اهداف آن دریغ نمی ورزد.

لازم به ذکر است که کار گروه پیگیری مطالبات فرهنگیان ،به پیشنهاد نماینده شهرستان تشکیل شده است وهدف از آن بررسی مشکلات فرهنگیان وانتقال آن به نماینده است.

رییس آموزش و پرورش بافق در خصوص تامین مسکن فرهنگیان افزود: جلسات متعددی با اداره راه و شهرسازی و فرمانداری و منابع طبیعی برگزار شده است و در جلسه شورای آموزش و پرورش که با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل استان در بهمن ماه سال گذشته تشکیل شد مساله پیگیری اختصاص زمین مسکن فرهنگیان از طریق هماهنگی با وزرای آموزش و پرورش و راه و شهر سازی مطرح و در سال ۱۳۸۶ تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهر سازی مبنی بر تهیه مسکن فرهنگیان منعقد گردید .

وی همچنین خواستار احیای تعاونی مسکن فرهنگیان بافق شد و اظهار داشت : معلمان و فرهنگیان بافقی می بایست مجددا تعاونی مسکن را فعال نمایند و از طریق انتخابات, هیئت امنای آن را تشکیل دهند .

علی اصغر رنجبر در زمینه زائر سرا گفت: در زمان مدیریت محمود خواجه ای در آموزش و پرورش خانه ای به وسعت ۲۵۰ متر در خیابان امام رضا فرعی ۶۴ خریداری شد که در حال حاضر این زمین قیمتی معادل ۸۰۰ میلیون تومان دارد و چونکه جایگاه هیئت امنای آن اشخاص حقیقی بودند ساخت و ساز در آن متوقف شده است و می بایست هیئت امنای آن اشخاص حقوقی تعیین شوند و سند زائر سرا به نام امام رئوف است و مدیریت آن بر عهده مدیر وقت و نماینده بازنشستگان فرهنگی که برای حل این مشکل مقرر شده در جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس مطرح گردد .

رییس آموزش و پرورش بافق در مورد بانک ملی به عنوان بانک عامل در واریز حقوق فرهنگیان عنوان کرد : از آنجایی که حقوق فرهنگیان متمرکز شده است و از طریق سیستم پایا واریز می شود امکان تغییر بانک وجود ندارد.

وی همچنین به سوالات اعضا کارگروه در مورد معلمان بسته حمایتی و مدرسه خیّری خادمیان پاسخ داد.

در ابتدای این نشست دکتر حسین ارجمند رابط نماینده مردم بافق در مجلس و عضو کارگروه فرهنگیان، از زحمات علی اصغر رنجبر و حضور وی برای پاسخگویی به سوالات اعضای کار گروه تشکر کرد و افزود: تنها راه موفقیت و غلبه بر مشکلات ؛ داشتن اتحادو همفکری و حفظ روحیه مطالبه گری در بین همکاران آموزش پرورش و فرهنگیان بافق می باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page