صبح امروز:دیدار مدیر و کارکنان توزیع برق بافق با سفیر فرهنگی ورزشی شهدا

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 25 تیر 1396
دیدار مدیر و کارکنان توزیع برق بافق با سفیر فرهنگی ورزشی شهدا

روح ا... بصیری نیا ورزشکار دوچرخه سوار حامل پیام و پرچم متبرک شهدا از کربلای معلای به شهر آفتاب و آهن رسید.

IMG_20170716_143450

به گزارش روابط عمومی برق بافق روح اله بصیری نیا حامل پیام و پرچم شهداء، متبرک به حرم حسینی و با پیام مدیریت مصرف و صرفه جویی وارد شهرستان بافق شد و مورد استقبال مدیریت و کارکنان توزیع برق بافق قرار گرفت.

روح الله بصیری نیا در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان کارکنان خدوم و پرتلاش توزیع برق بافق، پیام معنوی خود را پس از رسیدن به شهرستان آفتاب و آهن، تجلیل از ایثارگری و جان فشانی های ملت مظلوم ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دوران دفاع مقدس شهرستان بافق و ارج نهادن به آرمانهای امام راحل (ره)، منویات رهبر فرزانه انقلاب و حماسه آفرینی مردم شریف شهرستان بافق، مقاومت، ایثار، شهامت، شهادت و پایداری در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و آزادی قدس شریف از دست صهیونیست ها و پیام رسانی برای منتظران ظهور با دعا برای سلامتی و تعجیل فرج امام زمان (عج) بیان نمود.

در ادامه این دیدار مدیر برق شهرستان بافق با ابراز خرسندی از حضور روح الله بصیری نیا در جمع مردم خونگرم و مهمان نواز شهرستان بافق، سفر فرهنگی – ورزشی این دوچرخه سوار را اقدامی ارزشمند در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت دانست. محمدرضا عسکری فر افزود: بدون تردید تلفیق فرهنگ و ورزش و امتزاج این دو با آموزه های اصیل اسلامی-ایرانی امری پسندیده و اثربخش است و سفر این ورزشکار عزیز، مصداقی بر این موضوع می باشد. این مقام مسئول در بخش پایانی صحبت های خود ضمن آرزوی سفری ایمن برای سفیر فرهنگی و ورزشی شهدا، خواستار ابلاغ پیام دوستی و مودت مسوولان و مردم استان یزد و به ویژه شهرستان بافق به مردم و مسوولان سایر شهرهای کشور شد.

شایان ذکر است روح الله بصیری نیا سفرفرهنگی ورزشی خود را به نیابت ازخانواده های شهداء با محوریت سه پیام تجلیل از ایثارگری ملت ایران در دفاع مقدس، حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و منتظران ظهور از شهریار با دوچرخه آغاز کرده است.

بصیری نیا گفت :حامل پرچمی مقدس و متبرک با تصاویرگرانقدر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم که از هراستان یک یا دو شهید انتخاب شده است و در استان یزد تصویر دو شهید بزرگوار سردار عاصی زاده و محمدحسین ذوالفقاری در این پرچم نقش بسته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۹۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
مطلع آگاه این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 26 تیر 1396 - 9:51 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تا اونجا که من شاهد بودم این دوچرخه سوار فقط میرفت تو ادارات دولتی تا خرج سفرشون را از روسا مطالبه کنه

You cannot copy content of this page