پسر عموی زائر پرگشوده در مسیر پیاده روی زیارت امام رضا راه ناتمام پسر عمو را به پایان می رساند

دسته: اجتماعی , عمومی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 25 تیر 1396

در پی حادثه درگذشت خادم شهدا و پزشکیار کاروان پیاده امام رضا (ع) خانواده میرابی  بافق در داغ از دست دادن این بسیجی انقلابی و ولایی داغ دار شد. طی تماس تلفنی خبرنگار ما با محمد رضا میرابی عموی بهزاد ،وی گفت: یاد و نام بهزاد برای همیشه در یاد و خاطره مردم ولایت مدار و خانواده میرابی جاوید خواهد ماند و پسر بنده امیرحسین میرابی تصمیم گرفته است راه نیمه تمام بهزاد را به پایان برساند.

وی در ادامه افزود: امیرحسین با ارادتی که نسبت به اهل بیت دارد برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره مرحوم بهزاد میرابی امروز پس از تشییع پیکر مطهر و پاک او به کاروان بسیجیان پیاده امام رضا (ع) می پیوندد تا جای بهزاد در کاروان خالی نباشد.

محمد رضا میرابی در پایان گفت:از همه ائمه جمعه و آیات عظام و مسئولین و مردم ولایی بافق که با ارسال پیام تسلیت ما را مورد لطف قرار داده اند از طرف خانواده میرابی تقدیر و تشکر واز خداوند برای زائران کاروان پیاده ثامن الحجج آرزوی صحت و سلامتی داریم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 تیر 1396 - 11:44 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام آفرین ومرحبا به این همت وصبر وشکیبایی خانواده مرحوم میرابی.خداوندروح آن مرحوم راامشب میهمان سفره اباعبدالله علیه السلام قراردهد

سعید افشاری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 1 مرداد 1396 - 11:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ستودنیست تربیت فرزندانی چون امیرحسین که با این حس والای فضیلت و انسانیت راه نیمه تمام پسر عموی خود را به پایان خواهد رساند، امیدوارم تمامی زائران این کاروان در صحت سلامت به پابوس آقا علی ابن موسی الرضا شرف یاب شوند. روح آنمرحوم شاد

You cannot copy content of this page