رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان بافق گفت :انعقاد اولین تفاهنامه سه جانبه مابین اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی و هیات تنیس روی میز شهرستان بافق

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 28 تیر 1396
انعقاد اولین تفاهنامه سه جانبه مابین اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی و هیات تنیس روی میز شهرستان بافق

‎رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان بافق گفت: عصر امروز اولین تفاهنامه سه جانبه مابین اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی و هیات تنیس روی میز شهرستان منعقد شد.


IMG_20170719_003631

‎رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان بافق گفت: عصر امروز اولین تفاهنامه سه جانبه مابین اداره ورزش و جوانان، اداره بهزیستی و هیات تنیس روی میز شهرستان منعقد شد.

IMG_20170719_003628

‎رحمان مظفری نژاد اظهار داشت: در راستای مفاد قانون تشکیل سازمان بهزیستی کشور مصوبه سال ۱۳۵۹ و به منظور تحقق اصل عدالت محوری و ایجاد فرصت های برابری برای رشد و شکوفائی علمی، فرهنگی و ورزشی مددجویان و مهد کودکهای تحت حمایت و پوشش سازمان بهزیستی جهت ایجاد زمینه سازی برای تبادل افکار، تجارب و امکانات پژوهشی و استفاده از ظرفیت های بالقوه در زمینه تنیس روی میزاین تفاهمنامه به صورت سه جانبه منعقد شد.

‎وی هدف از انعقاد این تفاهمنامه را استفاده از توانایی های علمی و ورزشی و توسعه همکاری های فی مابین هیات تنیس روی میز و بهزیستی در جهت آموزش مربیان و مددجویان در رشته تنیس روی میز و نهایتا آموزش نونهالان این شهرستان اعلام کرد.

‎رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان بافق همچنین تصریح کرد: با اجرای این تفاهنامه با آموزش مربیان مهد مبنی بر چگونگی انجام تمرینات تنیس با کودکان رده سنی چهار سال به بالا و نظارت بر نحوه آموزش مربیان در هر مهد کودک سعی به تقویت و آشنا کردن کودکان با ورزش تنیس می نمایند.

مظفری نژاد با اشاره به اینکه این تفاهم نامه در شش ماده و چهار تبصره تنظیم شده است اظهار امیدواری کرد این تفاهم نامه باعث ایجاد تقویت بنیه ورزش تنیس از کودکی زیر نظر مربیان حاذق در شهرستان بافق گردد و در نهایت با کشف استعداهای برتر نسبت به پرورش انان اقدام لازم بعمل اید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page