نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور :بر روی زمین ماندن بندهای صورتجلسه ۹/۶/۹۳ بافق

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 29 تیر 1396
بر روی زمین ماندن بندهای صورتجلسه ۹/۶/۹۳ بافق

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت : تمام بندهای صورتجلسه ۹/۶/۹۳ به جز یک بند که آن هم نیم بند عملی شده است مابقی بر روی زمین مانده است.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی گفت : تمام بندهای صورتجلسه ۹/۶/۹۳ به جز یک بند که آن هم نیم بند عملی شده است مابقی بر روی زمین مانده است.

محمد رضا صباغیان بافقی در مراسم افتتاح خانه خیرین شهرستان بافق با بیان اینکه بافق یک شهر معدن خیزی و کارگری است اظهار داشت: ۶ هزار و ۳۰۰ نفر در معدن سنگ آهن مرکزی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه نگاه و انتظار مردم از وزارتخانه‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی نگاه ویژه است بیان کرد: ۴ هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم با این وزارتخانه در ارتباط هستند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز با بیان اینکه ۵ شهرستان حوزه در بخش کارگری فعال می باشند گفت: انتظار می رفت چند طرح در این شهرستان در سفر وزیر افتتاح و مورد بهره برداری برسد‌.

وی همچنین با اشاره به اینکه انتظار مردم بافق بعد از واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی به بخش پیگیری تعهدات داده شده است خاطر نشان کرد : در جلسه ای که صورتجلسه تدوین و تنظیم شد مسئولان بلند پایه کشوری و استانی از جمله نماینده تام الاختیار وزیر کشور، رئیس صندوق فولاد، معاون سیاسی امنیتی استانداری و…. حضور داشتند.

نماینده مردم بافق از دستور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برای عملی شدن یک بند ۱۶ موردی صورتجلسه ۹/۶/۹۳ خبر داد و متذکر شد: تمام آن تعهدات در قالی حرف و صورتجلسه باقی مانده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کمک های شرکت سنگ آهن مرکزی به مجموعه مدارس، ادارات، اماکن ورزشی در حال محدود شدن است بیان کرد: امام جمعه، مسیولین استان و شهرستان در راستای اینکه دولت به هدف خود برسد همکاری کردند اما هیچ اقدام مثبتی برای شهرستان صورت نگرفته است.

وی همچنین افزود: خواسته ای بجز عملی شدن بندهای صورتجلسه و دستور جهانگیری وجود ندارد اما انتطارات مردم باید مرحله عملی شدن برسد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page