مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد:برگزاری اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق/اجرای طرح مکنت در بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 1 مرداد 1396
برگزاری اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در بافق/اجرای طرح مکنت در بافق

نشست شورای اقامه نماز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد،فرماندار بافق و اعضای شورای این ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

IMG_20170723_172054

نشست شورای اقامه نماز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد،فرماندار بافق و اعضای شورای این ستاد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

IMG_20170723_172051

حجت الاسلام علی حبیبیان در این نشست از برگزاری اجلاس استانی ستاد اقامه نماز در این شهرستان خبر داد وگفت:این اجلاس با همکاری فرمانداری ودیگر نهاد های این شهرستان در نیمه دوم مهرماه سال جاری برگزار می شود.

وی افزود:هرساله اجلاس سراسری نماز در کشور برگزار که در آذر ماه سال جاری این اجلاس با محوریت موضوع نماز و فضای مجازی در بندرعباس برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به اینکه قبل از اجلاس سراسری در استانهای سراسر کشور،اجلاس استانی برگزار می شود خاطر نشان کرد:در سال جاری این اجلاس در چند شهرستان شاخص از جمله بافق برگزار می شود.

حبیبیان به اقداماتی که در این اجلاس صورت می گیرد اشاره و عنوان کرد:گردهمایی نخبگان استان و شهرستان و شناسایی فعالان عرصه نماز در ادارات،مساجد و محلات از دیگر اقداماتی است که در این اجلاس استانی انجام می شود.

وی از اجرای طرح مکنت در این شهرستان خبر داد و گفت:طرح مکنت ویژه مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی با محوریت آموزش معارف نماز در بافق برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد تصریح کرد:این طرح طی مدت کوتاه مدت با هماهنگی مدیران ادارات و دعوت از استاد تخصصی از قم برگزار می شود.

خبرنگار: پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page