مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه استان یزد عنوان کرد:ممنوعیت برداشت آب از دشت دره انجیر بافق در آینده نزدیک

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
یک دیدگاه
دوشنبه - 2 مرداد 1396
ممنوعیت برداشت آب از دشت دره انجیر بافق در آینده نزدیک

مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه استان یزد گفت: برداشت آب از دشت دره انجیر به دلیل کاهش بارندگی و افت سطح آبهای زیرزمینی در آینده نزدیک ممنوع می شود.

IMG_20170724_134330

مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه استان یزد گفت: برداشت آب از دشت دره انجیر به دلیل کاهش بارندگی و افت سطح آبهای زیرزمینی در آینده نزدیک ممنوع می شود.

محمدرضا حکیمی با بیان اینکه یزد یکی از استان هایی است که کمترین میزان بارندگی در سطح کشور را دارد اظهار داشت: به همین جهت منابع آبی این استان بسیار محدود است.

وی با اشاره به اینکه اندک آبی که در استان یزد وجود دارد از منابع زیرزمینی است تصریح کرد: با برداشت بی رویه از این منابع، سطح آب سفره‌های زیرزمینی استان کاهش پیدا کرده است.

حکیمی خاطر نشان کرد: با توجه به افت مستمر سطح آب در استان ضرورت دارد که جلسات متعددی در رابطه با تصمیم گیری در خصوص اقدامات حفاظتی از منابع آبی استان تشکیل شود.

مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه استان با بیان اینکه در اکثر دشت های حوزه شهرستان بافق به جز دشت کویر دره انجیر برداشت آب از سفره‎های زیرزمینی ممنوع است گفت: بحث ممنوعیت برداشت آب از کویر دره انجیر در دستور کار قرار دارد .

وی یادآور شد: در آینده نزدیک دشت کویر دره انجیر نیز به فهرست دشت های ممنوعه استان یزد اضافه می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 3 مرداد 1396 - 8:27 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احداث صنایع فولادی باید تو یه شهر ساحلی باشه نه وسط کویر

You cannot copy content of this page