حسینی در کارگاه مقابله با جنگ نرم پایگاه سمیه بافق:ماهواره بزرگترین ابزار دشمن است

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 2 مرداد 1396
ماهواره بزرگترین ابزار دشمن است

حسینی: ابزار دشمن در حال حاضر، رسانه است که از طریق برنامه هایی که می سازد سعی دارد افکار و باورهای نسل جوان را به سمتی که می خواهد، سوق دهد.

IMG_20170724_194553

حسینی: ابزار دشمن در حال حاضر، رسانه است که از طریق برنامه هایی که می سازد سعی دارد افکار و باورهای نسل جوان را به سمتی که می خواهد، سوق دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، نشست مادران مقابله با جنگ نرم صبح امروز با موضوع بررسی آسیب های ماهواره بر روی جوانان و نوجوان برگزار شد.

در این نشست اعظم سادات حسینی به بیان آسیب های ماهواره بر روی نسل جوان و چگونگی حفظ حفظ آنان از این آسیب ها پرداخت و گفت: بیشترین تأثیر شبکه های ماهواره ای بر روی نوجوانان و جوانان این است کهسبب بلوغ زود رس شده و افکار آن ها از تحصیلدورمی کند. برخی از شبکه های ماهواره ای که به ترویج آیین ها و مذاهب جدید مانند بهاییت و وهابیت و نیز فرقه های شیطان پرستی پرداخته است، باعث شده که نوجوانان و جوانان از معارف عظیم و سودمند دین اسلام غافل شوند و به این آیین ها روی آورند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برخی دیگر از شبکه های ماهواره ای، سبک های جدید و نامناسبی از موسیقی ها را پخش می کنند که نوجوانان و جوانان در اوقات فراغت خود به این موسیقی هایی که روح و روان آن ها را مورد تخطئه قرار داده و تأثیرات بسیار نامناسبی بر اعصاب و روان آن ها می گذارد، گوش فرا می دهند.

حسینی در ادامه سخنان خود با طرح این سوال کهحال باید چگونه نوجوانان و جوانان را از این آسیب ها حفظ کرد،گفت:مهمترین وظیفه بر عهده ی خانواده است که محیط خانه را از اینگونه ابزار پاک سازد و یا حداقل بتواند افکار و باورهای فرزندان خود را به گونه ای از اموزه های دینی و فرهنگ ملی غنی سازد که تاثیر فرهنگ غرب به مراتب کمرنگ تر شود.

وی افزود: از سوی دیگر اوقات فراغت نوجوانان و جوانان رابا برنامه های سالم ورزشی، هنری و تفریحات سالم پر کنند تا گرایش آن ها به برنامه های ماهواره کمتر شود.

وکلام آخر اینکه رابطه ی میان والدین و فرزندان باید به حدی از صمیمیت برسد که فرزندان به پیروی از کلام والدین، خیر و مصلحت خود را در ترک دیدن این برنامه ها بدانند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page