مسئولین و صورت جلسه

دسته: مقالات
۱۰ دیدگاه
یکشنبه - 8 مرداد 1396

بحران که میشود مدیریتها جمع میشوند تا فضا را تلطیف کنند و آب روی آتش بریزند ، همت میکنند تا مسائل زودتر حل شود ، مخصوصا اگر بحرانی از نوع اجتماعی باشد ، مسئولین خرد و کلان جامعه همدل میشوند و برای جمع و جور کردن شرایط دست به خلاقیت میزنند صورت جلسه ای با امضاء کوچک و بزرگ تهیه میکنند و در تاریخ ثبت میکنند که این فاجعه تاریخی را ما جمع کردیم .

اما غافل از اینکه اگر مصوباتشان اجرائی نشود ، خود چاشنی قویتری خواهد شد برای راه افتادن بحرانی جدید و بزرگتر و قطعا در تاریخ ثبت میشود که امضای چه کسانی در صورت جلسه متعهدانه نبوده و آنان برای اجرا شدن تعهدشان حتی در جلسات مردمی حاضر نشدند .

هر روز که میگذرد سطح آگاهی سیاسی،اجتماعی و … مردم به مدد روی آوردن به مطالعه و دانستن بالا و بالاتر میرود و امروز همه می دانیم بحرانها در گوشه کنار تاریخ هرگز ناگهانی ایجاد نشده اند بلکه براثر گذر زمان و غیر قابل تحمل شدن مشکلات و عدم مدیریت درست ، کاسه صبر ملت پر شده و بحرانی بوجود آمده است .

نمونه آن را در شهر خودمان با گوشت و پوست لمس کرده ایم که در سال ۱۳۹۳چه شرایطی پیش آمد وقتی مسئولین به حرف و مشکل مردم اهمیت ندادند و برای حل مشکلات تل انبار شده در سالهای متوالی قدمی موثر برنداشتند و بدتر از همه نظر ولی نعمتان را نادیده گرفتند و ترجیح دادند خودرائی را انتخاب کنند .

امروز مردم بافق صورت جلسه ای معروف به صورت جلسه ۹۳/۶/۹ را رصد میکنند و البته در کنارش رفتار امضاء کنندگان خرد و کلان آن را نیز زیر نظر دارند . قبل و بعد از هر جلسه گزارش دهی کارگروه به مردم میپرسند چه کسی خواهد آمد یا تا حالا آمده ؟ چه کاری شده و هر کسی برای تعهد و امضائی که کرده چه قدمی برداشته ؟ مسئولین کشور و استان که در بحران هر روز بافق بودند آیا در جلسه گزارش دهی کارگروه پیگیری مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی می آیند یا چون کارشان گذشته دیگر اینجا کاری ندارند ؟
امیدوارم کار جوری پیش نرود تا تصور مردم به یقین مبدل شود که برای اینکه مسئولین کشوری و استانی به حرفشان گوش دهند و کاری را جلو ببرند باید حتما بحرانی ایجاد شود .

محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۶۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
فتاحی قلعه ای این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 مرداد 1396 - 10:18 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

فقط مسئولان بایست بخواهند تا بشود. مردم کار خودشان را کرده اند

محمد رضا برزگری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 مرداد 1396 - 11:43 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت بر آقای علیزاده، حرف راست را شما زدید

شاهی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 مرداد 1396 - 1:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آیندگان قضاوت خواهد کرد

منتقد دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 مرداد 1396 - 1:43 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اینم باشه مثل اون قولهای قبلی مسئولان بی عرضه

امیر قاسمی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 مرداد 1396 - 2:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بد قول ترین دولت بعداز انقلاب

محمدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 مرداد 1396 - 8:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

شهر بافق و هزاران وعده عمل نشده در کنار گرگهای طمعکار

محمود این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 10 مرداد 1396 - 12:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اینکه در بحبوحه خطر و وقتی آتش زیرخاکستر خشم مردم شعله ور شور به داد مردم برسند امریست طبیعی و بدیهی .ولی خد ا کنه که دیگر کاسه صبر مردم لبریز نشود.اگه مطالبات به خواست مردمی و عمومی مطرح شودبازم با دستپاچگی جلسه خواهند گذاشت و یکی را دوتا و دوتا را چند تا میکنن البته روی کاغذ .سری قبل نماینده کارگران ضامن و فدا شد و امروزه ایشان در جایگاه نماینده مجلس هستن و درصدی از امضا کنندگان بی توجه به صورتجلسه هستن بنظر زیاد حال شهر خوب نباشد.

غیربومی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 10 مرداد 1396 - 12:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

این که مافیای فولاد را چماق کرذدن و هی میزنن تو سرما بافقیها دروغه ماخودمون اختلاف داخلی داریم و وقتی بالاییها اینو میبینن میگن اول و و آخر بافق و بافقی .وقتی امام جمعه و نماینده و معاون فرموندار و شورا و مردم بجای اینکه انگشتان یک دست بسته باشن برعکس مانند انگشتان باز دست هرکدام بطرفی درازند از مسولین استانی و کشوری گله ای نیست.

هم وطن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 8:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ای کاش اون روزی که عده ای دنبال ۱۵ درصد بودن و صداشونو تا آسمون هفتم بلند میکردن الانم بی تفاوت نبودن دوستان ناراحت نباشید طولی نمیکشد که دوباره این اتفاق خواهد افتاد چون کار دست مردم دارن

اصغر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 15 مرداد 1396 - 9:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مهندس در قبال این صورتجلسه کارکردها و نگاهها متفاوت می باشد. تنها چیزی که می ماند آیندگان قضاوت حواهند. کرد.

You cannot copy content of this page