پیام تبریک شهردار بافق به مناسبت روز خبرنگار

دسته: اجتماعی
یک دیدگاه
دوشنبه - 16 مرداد 1396

“ن و القلم و ما یسطرون ”

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی شهرستان که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواهانم.

سید علی نوروز زاده
شهردار بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 مرداد 1396 - 1:02 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر،جانش فزون
سلام
به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو بزند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.
روز خبرنگار رو به همه اهل قلم و اصحاب رسانه علی الخصوص به دوست عزیزم و خبرنگار اسبق سایت تحلیلی خبری بافق پویا سرکار خانم محبوبه رنجبر بافقی تبریک میگم امیدوارم که در زیر سایه امام زمان (عج) موفق و موید باشید.

You cannot copy content of this page