به مناسبت روز خبرنگار:پیام تبریک مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به مناسبت روز خبرنگار

دسته: اجتماعی , میراث فرهنگی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 17 مرداد 1396
پیام تبریک مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران با آگاهي از حساسیت های رسالت خطير و عظيم حرفه خبرنگاری ، صادقانه گام در مسير روشنگری، معرفت افزايي و بيان حقايق نهاده و در راه تحقق اين رسالت سترگ و پيامبرگونه خويش، از هيچ تلاش و كوششي فرو گذار نبوده و نيستند.

«به نام خداوند بخشنده و مهربان»

خبرنگاران با آگاهی از حساسیت های رسالت خطیر و عظیم حرفه خبرنگاری ، صادقانه گام در مسیر روشنگری، معرفت افزایی و بیان حقایق نهاده و در راه تحقق این رسالت سترگ و پیامبرگونه خویش، از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبوده و نیستند.

نامگذاری ۱۷ مرداد ماه روز شهادت خبرنگار شهید ” محمود صارمی ” به عنوان روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت و قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های بی‌دریغ خبرنگاران مردم دار و آزاد اندیشی که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌اند. اندیشه سازان آگاه و پرتلاشی که در جهت تعالی افکار عمومی، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان حوزه رسانه و خبر، همت والا و تلاش گسترده این عزیزان در مسیر ثبت جهانی بافت تاریخی یزد را ارج نهاده و امیدوارم در فعالیت های پیش رو شاهد هم فکری، وحدت و انسجام همه نیروهای دلسوز و توانمند به ویژه خبرنگاران متعهد به عنوان یکی از اقشار نخبه و تاثیرگذار جامعه در راستای توسعه و بالندگی بیش از پیش استان یزد باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page