تبریک روز خبرنگار

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 17 مرداد 1396

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه هر سال، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه تعریف کرده اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی کم و کاست از دغدغه های همنوعانشان، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب، شجاعانه راه می پیمایند.

انعکاس موفقیت ها، دستاوردها و مطرح کردن کاستی ها و مشکلات مردم، فراهم کردن فرصت برابر و عادلانه برای بیان دیدگاه های مختلف با هدف بهره گیری از خرد جمعی و همراه کردن هر چه بیشتر همه ارکان جامعه برای رسیدن به اهداف کلان توسعه، همگی در این چارچوب می گنجد. وظایف و کارکردهایی که در نهایت، به کاهش دغدغه های دین و دنیای مردم و گام برداشتن در مسیر فلاح و رستگاری می انجامد.

این روز، یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود لحظات را ثبت و ضبط کردند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه و جامعه خبری بافق تبریک و شادباش می گویم و برای همه این عزیزان سرافرازی و موفقیت آرزومندم.
و از همراهی خبرنگاران دلسوز در انعکاس دقیق اخبار شهرستان و برنامه های کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)، تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید آن که با اصل دانستن منافع جمعی و اهداف توسعه ای در رسانه ها و به حاشیه راندن مسائل فرعی، مسیر رشد و توسعه این خطه و ارتقای شاخص های کلان اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این شهرستان، بیش از پیش هموارتر شود.
قلمتان استوار و قاطع باد

عباسعلی محمدی
مسئول کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)

روابط عمومی کانون


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page