بمناسبت روز خبرنگار:دیدار مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با خانواده شهید کلانتری و غلامعلی حبیبیان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 18 مرداد 1396
دیدار مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با خانواده شهید کلانتری و غلامعلی حبیبیان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق همزمان با بزرگداشت روز خبرنگار با خانواده خبرنگار شهید عباس کلانتری و پیشکسوت خبرنگاری شهرستان بافق غلامعلی حبیبیان دیدار و گفتگو کرد.

IMG_20170809_131530

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق همزمان با بزرگداشت روز خبرنگار با خانواده خبرنگار شهید عباس کلانتری و پیشکسوت خبرنگاری شهرستان بافق غلامعلی حبیبیان دیدار و گفتگو کرد.

IMG_20170809_131533

سید علیرضا سلیمانی در دیدار با خانواده شهید خبرنگار عباس کلانتری شادکام ، ضمن تقدیر از جایگاه رفیع شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و شهید کلانتری به عنوان نماد و الگوی خبرنگاری، گفت: کسانی که در این مسیر قدم برداشتند و توفیق شهادت نصیب آنها شده، شروطی مانند اخلاق، درستی، پاکی و دینداری دارند و ما اگر بخواهیم در این مسیر طی طریق کنیم باید این خصیصه‌ها را در خود تقویت کنیم.
 

IMG_20170809_131517

وی با تبریک روز خبرنگار و تجلیل از رشادت های آن شهید بزرگوار گفت :رسانه موثرترین ابزار و خبرنگاران  امین ترین  و تاثیر گذار ترین قشر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند که شهدای این راه شایسته تکریمند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق نیز با حضور در منزل غلامعلی حبیبیان پیشکسوت عرصه خبر شهرستان بافق با از زحمات این خبرنگار پر تلاش تجلیل بعمل آورد.

IMG_20170809_131522

سید علیرضا سلیمانی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از فعالیت های غلامعلی حبیبیان خبرنگار پیشکسوت بافقی، خبرنگاری را آمیخته ای از عشق و هنر دانست و گفت: خبرنگاران در راه اطلاع رسانی و خدمت به مردم جامعه از جان خود هم می گذرند. 

در این دیدار ها با اهداء لوح سپاس از خانواده شهید عباس کلانتری شادکام و غلامعلی حبیبیان تجلیل بعمل آمد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page