دفاع مقدس سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی در برابر نظام سلطه است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 29 شهریور 1391

سرپرست فرمانداری بافق : دفاع مقدس سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی در برابر نظام سلطه است.

ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بافق تشکیل داد.

سرپرست فرمانداری بافق دراين نشست باتاکيد بر ترويج فرهنگ دفاع مقدس وظايف دستگاههاي اجرايي را در موضوع هفته دفاع مقدس يادآور شدو گفت: انتقال فرهنگ جبهه و شهادت بعنوان وارث عاشورا يک تکليف الهي بر همه واجب و ضروري است.

“علیرضا صمدی” از هفته دفاع مقدس به عنوان سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی در برابر نظام سلطه یاد کرد و گفت: اقتدار، سرافرازی و عزت امروز ایران اسلامی در گفتمان جهانی نتیجه حرکت در صراط ولایت و پاسداشت خون جانبازان و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس این سرزمین الهی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در این نشست با تجلیل از ایثارگران و رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به موفقیت های اجلاس سران غیر متعهدها در تهران اشاره و با بیان اینكه این اجلاس یك رویداد بزرگ تاریخی بود و باوجود تهدیدات و ترفندهای دشمنان، این اجلاس از لحاظ كمیت و كیفیت در سطح بسیار خوبی برگزار شد افزود: یكی از دستاوردهای سیاسی این اجلاس تغییر نگاه دنیا به جمهوری اسلامی بود و دنیا از نزدیك شاهد پیشرفت ها و واقعیت های جمهوری اسلامی شدند.

وی بیان داشت: وقایع و حقیقت‌های زمان جنگ به درستی برای نسلی که جنگ را از طریق کتاب‌، فیلم و یا زبان این دوران شناخته‌اند، بازگو نشده است.

“سرهنگ بمانعلی باقیان” افزود : برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری مراسم خاطره‌گویی، انجام رژه موتوری، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، برگزاری مراسم شب شعر دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه صلواتی، افتتاح نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار، به صدا درآمدن زنگ میثاق با شهدا در مدارس، برگزاری مراسم تجلیل از زنان ایثارگر و… از جمله ویژه برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرستان بافق در هفته دفاع مقدس است.

در پایان اعضای این ستاد که دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف دولتی هستند هر کدام ویژه برنامه‌های خاصی را برای گرامیداشت این هفته اعلام و پیشنهاد کرده‌اند که برنامه‌های قابل اجرا به تصویب اعضا رسید


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page