امام جمعه موقت بافق:کار جهادی راهگشای حل مشکلات جامعه/مسوولان مراقب تفرقه افکنی های دشمنان باشند

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
جمعه - 20 مرداد 1396
کار جهادی راهگشای حل مشکلات جامعه/مسوولان مراقب تفرقه افکنی های دشمنان باشند

امام جمعه موقت بافق در خطبه های نمازجمعه این هفته بافق با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه اظهار کرد:اقدام جهادی مهمترین راهکار رفع بسیاری از مشکلات جامعه است.

امام جمعه موقت بافق در خطبه های نمازجمعه این هفته بافق با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه اظهار کرد:اقدام جهادی مهمترین راهکار رفع بسیاری از مشکلات جامعه است.

حجت الاسلام محمدرضا حقیقت خطاب به مسوولان هم گفت:اگر هویت انقلابی را حفظ و کار جهادی انجام دهید از حمایت مردم بهره مند می شوید.

وی بیان داشت:جایگاه حکومت و دولت امانت است و مسوولان باید برنامه های خود را اولویت بندی کنند تا فقر وفساد ریشه کن شود که این دو،جامعه را نابود می کند.

امام جمعه موقت بافق افزود:فعالیت ها و برنامه ها باید بر اساس برنامه ششم و در راستای حفظ وحدت و دوری از دودستگی و تفرقه باشد.

حقیقت تصریح کرد:از نظرها و دیدگاه های مخالف آزرده نشوید و دولت مردان بی واسطه در بین مردم بروند و حرف آنها را مستقیم گوش دهند.

وی بیان داشت:از حضور و ترفندهای دشمن نباید غافل شد چرا که دشمن دائما در حال توطئه و تفرقه افکنی است.

امام جمعه موقت بافق با بیان اینکه نیروی مومن و انقلابی در عرصه های مختلف جامعه، نظام و دستاوردهای انقلابی را حفظ می کند عنوان کرد:باید به خدا توکل کرد و به وعده الهی ایمان داشت که حق و باطل همیشه باهم درگیر هستند و هیچگاه باهم کنار نمی آیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال خوب حزب های سیاسی از کشور های مختلف در مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد:این اقدام یعنی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه های بین المللی جایگاهی پیدا کرده است.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ۲۶مردادماه سالروز آزادگان به میهن اسلامی گفت:آزادگان مردانی از قبیله غیرت و حماسه هستند.

حقیقت افزود:در این روز شاهد بازگشت اولین گروه آزادگان سرافراز به جامعه اسلامی بودیم که سالیان سال در اسارت و اردوگاه های دشمن در شکنجه به سر می بردند.

وی خاطر نشان کرد:این بزرگ مردان ذخیره بزرگ الهی و ثروت عظیم انسانی هستند که در دست دشمن غضب شده بودند.

پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page