نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور :سخنان صباغیان در رابطه با طرح مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
یکشنبه - 22 مرداد 1396
سخنان صباغیان در رابطه با طرح مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور صبح امروز در رابطه با طرح مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران در مجلس شورای اسلامی سخنانی را ارائه کرد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور صبح امروز در رابطه با طرح مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران در مجلس شورای اسلامی سخنانی را ارائه کرد.

محمدرضا صباغیان بافقی در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از رای مثبت ریاست مجلس و نمایندگان به طرح گزارش سالیانه وزرا و ریاست جمهور اظهار داشت:مخالفت بنده در طرح مقابله به اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه از جهت مخالفت طرح نیست .

وی افزود: نظر من این است که می تواند این موضوع غنی تر و با شدت بیشتری طرح تصویب شود.

صباغیان با بیان اینکه رفتار آمریکا در منطقه و سیاست خصمانه علیه جمهوری اسلامی پیگیری می شود تصریح کرد: حمایت از تروریست و از افراط گرایی از نکات بارز کارنامه آمریکاست.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز طرح مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا را طرح بسیار خوبی عنوان و خاطر نشان کرد:باید در مقابل حرکت آمریکا عکس العمل شایسته ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: برجام با تدبیر نظام و با زحمت تصویب شد و ایران به تعهدات عمل کرده است چرا آمریکا به تعهدات خود عمل نمی کند و در این صورت ایران باید چه کاری انجام دهد؟

صباغیان با اشاره به اینکه برجام را معامله ای برد برد اعلام کردند گفت: اما اگر برجام را بر کفه ی ترازو در نظر بگیریم و برد برد باشد و ایران به تعهدات عمل کند هر چه آمریکا و هم پیمانشان عمل نکنند زیان از آن ایران است .

وی با اشاره به اینکه برخی تحریم ها لغو نگردید عنوان کرد:برخی تحریم های جدید نیز اعمال شد و می طلبد که نشان دهیم در مقابل آمریکا اگر قرار است او و کشورهای هم پیمانش به تعهدات خود عمل نکنند ما نیز به تعهدات عمل نخواهیم کرد.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بطور جدی باید این بحث مطرح شود اظهار عجز پیش ستم پیشگان خطا است اشک کباب باعث طغیان آتش است.

وی همچنین بر مقابله جدی با آمریکا تاکید کرد و گفت:آمریکا باید بداند ایران اگر برجام را امضا کرد بخاطر یکسری تعهداتی بود که داده شده است.

صباغیان افزود: احساس می کنم در این طرح قضیه برجام کمرنگ شده و ما به تعهداتی چون کاهش غنی سازی و تعطیلی آب سنگین اراک عمل کرده ایم.

این مقام مسوول متذکر شد : غنی سازی در مقابل عدم تعهد آمریکا باید از ۳/۵ به ۷ درصد افزایش یابد و اگر قرار است تعهدات را عمل نشود متقابلا نشان دهیم به جای قبلی بر می گردیم.

وی با بیان اینکه این طرح خوب با شدت بیشتر خواسته های مردم اجرایی شود گفت:آمریکا و غرب سیاست هویج و چماق را دنبال می کنند آمریکا چماق، اروپا هویج مراقب باشیم در دام آنان گرفتار نشویم.

صباغیان بافقی در پایان اظهار داشت : ایران در مقابل هر کدام از کشورها که به تعهدات خود عمل نمی کنند ایستادگی کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page