نماینده حوزه انتخابیه مهریز :راه اندازی مجتمع فولاد ابوئی بساط خام فروشی در بافق را بر می چیند

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
دوشنبه - 23 مرداد 1396
راه اندازی مجتمع فولاد ابوئی بساط خام فروشی در بافق را بر می چیند

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی راه اندازی فولاد ابوئی را عامل برچیده شدن بسیاری از سود جویان و جلوگیری از خام فروشی عنوان کرد.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی راه اندازی فولاد ابوئی را عامل برچیده شدن بسیاری از سود جویان و جلوگیری از خام فروشی عنوان کرد.

محمدرضا صباغیان بافقی در حاشیه بازدید از غرفه فولاد بافق در نمایشگاه صنعت ساختمان با بیان اینکه مجتمع فولاد بافق طی سالهای گذشته به بخش خصوصی واگذار شده است اظهار داشت: علیرغم اینکه یک بخش خصوصی فعال و توانمندی، احداث این مجموعه را برعهده گرفته، اما همچنان عدم همکاری ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه احساس می شود با راه اندازی این مجتمع فولاد و گندله منافع افرادی در بخش دولتی به خطر می افتد افزود: فعالیت بخش خصوصی بویژه در شهرستان بافق با مشکلات خاص روبرو است.

صباغیان همچنین با اشاره به توانمندی و انضباط کاری عوامل اجرایی مجتمع فولاد بافق تصریح کرد: مطمئنا مدیرعامل این مجتمع قادر است منطقه را دگرگون کند و بساط بسیاری از افراد که منافع در بحث خوراک دارند برچیده می شود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز گفت: برخی شهرستان بافق را به عنوان یک منبع خوراک نه به عنوان مکانی برای احداث کارخانه های جوار معدنی مد نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه احساس می شود سنگ اندازی های زیادی برای مجتمع فولاد بافق انجام شده، خاطر نشان کرد: طبق پیگیری های صورت گرفته، بحث صدور مجوز گندله ۵ میلیون تنی، اعتبار و وام صندوق توسعه این مجتمع حل شده است و روزهای پایانی را سپری می کند.

صباغیان ابراز امیدواری کرد با پیگیری مدیر عامل مجتمع فولاد بافق و مسئولان استان و شهرستان هر چه زودتر آخرین مراحل حل مشکلات و پرداخت وام گذرانده شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page