دعوت فرماندار بافق برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 25 مرداد 1396

فرماندار بافق از تیم های مدیریت بحران شهرستان های استان خواست تا از جاذبه های گردشگری شهرستان دیدن کنند.

محمد زاده رحمانی در مراسم افتتاحیه همایش غدیر ۳ ضمن خیرمقدم به مدعوین و مسوولان استان و شهرستانها اظهار داشت: بافق شهرستانی است که در بین دو استان تاریخی و کهن یزد و کرمان واقع شده است.

وی با بیان اینکه بافق اولین شهرستانی است که همزمان با استان شدن یزد تشکیل شده است عنوان کرد: یزد پس از انقلاب اسلامی و بخصوص در دولت تدبیر و امید روز بروز پله های ترقی را طی می کند.

فرماندار بافق با اشاره به فراهم شدن زمینه تکمیل چرخه فولاد در شهرستان تصریح کرد: بافق به بهشت معادن معروف است و در راستای تکمیل صنایع جوار ریلی نیز گام برداشته است.

وی همچنین از اهمیت به بخش کشاورزی و افزایش تولید کمی و کیفی دو محصول پسته و خرما خبر داد و افزود: در بحث گردشگری نیز شهرستان بافق به همت شهرداری و مجموعه عوامل گردشگری بعد از تبریز دومین شهری است که شاخصه های گردشگری را در سال گذشته ارتقاء بخشیده و در ایام نوروز نیز در رتبه بندی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان رتبه اول را کسب کرده است.

زاده رحمانی به تمدن کاریزی یزد و بافق هم اشاره و از مدیران ستاد مدیریت بحران حاضر در جلسه خواست در خصوص تخصیص بودجه به احیای قنوات و آبرسانی روستایی شهرستان مساعدت کنند.

فرماندار بافق در پایان پیرامون جاذبه های گردشگری و کمپ های کویری شهرستان، بافت قدیمی، نخلستان ها، مجموعه تفرجگاهی پارک آبشار و از همه مهمتر آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) … سخنانی ایراد کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
دلسوز این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 5:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت به این نکته سنجی جناب فرماندار

You cannot copy content of this page