معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:لزوم آموزش همگانی مردم با نحوه مقابله با بحران/ ضرورت مقابله با بحران کم آبی

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 25 مرداد 1396
لزوم آموزش همگانی مردم با نحوه مقابله با بحران/ ضرورت مقابله با بحران کم آبی

معاون هماهنگي امور عمراني استانداری یزد در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر 3در بافق به لزوم آموزش های همگانی مردم با نحوه صحیح مقابله با بحران تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران غدیر ۳در بافق به لزوم آموزش های همگانی مردم با نحوه صحیح مقابله با بحران تاکید کرد.

سیدمحمدرضا سیدحسینی در این خصوص گفت:بحران در کشور نادیده گرفته می شود و اثر بی تفاوتی نسبت به موضوعاتی که باید به آن حساس و قبل از اتفاق از آن پیشگیری کنیم باعث ایجاد بحران می شود.

وی در این زمینه بر لزوم برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید و با اشاره به حادثه آتش سوزی اخیردرساختمان پلاسکو بیا ن کرد:در حادثه اخیر ساختمان پلاسکو با وجود بیشترین امکانات کمترین بازدهی را داشتیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد افزود:در استان و برخی شهرستان ها آمار ساخت و ساز غیر مجاز در مرتبه های اول قرار دارد و باید شهرداری ها و بخشداری ها به این موضوع توجه و از آن جلوگیری کنند.

سید حسینی خاطر نشان کرد:روش برخورد با بحران باید علمی باشد و در زمان آغاز بحران به طور سلیقه ای با آن رفتار نشود.

وی آموزش مدیران و همگان مردم را در خصوص مقابله با بحران ضروری دانست و گفت:پس از آموزش مدیران باید آموزش محله ای و منطقه ای در دستور کار قرار گیرد تا نحوه صحیح مدیریت بحران افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود به بحران بی آبی در کشور اشاره و تصریح کرد:نوع نگرش به شهرها و روستاها باید به گونه ای باشد که بتوان از بحران جلوگیری کرد.

سید حسینی با بیان اینکه بحران آب در ۳تا ۴دسته تقسیم می شود بیان داشت:آب شرب که تا کنون کنترل شده و آب کشاورزی و صنعتی که برنامه های کوتاه و بلند مدت آن در حال انجام است از موارد تقسیم بحران آب در کشور می باشد.

خبرنگار: پریسا رجبی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page