معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور:مردم استان یزد در آموزش های مدیریت بحران پیشقدم هستند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 25 مرداد 1396
مردم استان یزد در آموزش های مدیریت بحران پیشقدم هستند

معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مردم استان یزد در آموزش مدیریت بحران پیشقدم هستند .

معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مردم استان یزد در آموزش مدیریت بحران پیشقدم هستند .

بهنام سعیدی در همایش غدیر ۳ که به مدت دو روز در شهرستان بافق برگزار می شود با اعلام رضایت از خدمات مدیریت بحران استان یزد اظهار داشت:یکی از اداراتی است که تاکنون عملکرد خوبی را ارائه داده و در کشور به عنوان یک الگو و نمونه مطرح می باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران استان یزد کارها و برنامه ها را بطور دقیق و منظم تبیین و پیگیری می کند عنوان کرد:بیش از ۱/۴ مردم استان یزد آموزشهای زمان مدیریت بحران را فرا گرفته اند.

سعیدی ادامه داد: چنانچه با حضور در کارگاهها و یادگیری آموزش های لازم بتوانیم جان یک انسان را نجات دهیم کارگاه به هدف خود رسیده است.

معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه ایران جز کشورهای پرمخاطره طبیعی است بیان کرد:زلزله بیش از ۹۰ درصد از سرزمین ایران را با خطر نسبی متوسط یا بالای زلزله متوجه می سازد.

وی همچنین تصریح کرد: طبق گزارشات ژئوفیزیک در ایران روزانه چهار زلزله رخ می دهد .

سعیدی با اشاره زلزله در بم خاطر نشان کرد :آثار تالمات روحی بر جسم و جان مردم این شهرستان مشاهده می شود و بیش از ۲۷ هزار نفر در این زلزله جان خود را از دست داده اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد از مراکز جمعیتی کشور در معرض خطر قرار دارند گفت:ایران در خشکسالی ،گرد وغبار، مخاطرات طبیعی . .. استعداد دارد.

سعیدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عنوان مدیریت بحران اظهار داشت: بکارگیری کاربرد علم و فناوری و امکانات و نیروی انسانی معنای کامل مدیریت بحران است.

معاون پیش بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به خصوصیت بارز یک مدیر خوب در زمان بحران یادآور شد: مدیر بحران باید از چابکی، قاطعیت،تصمیم گیری درست در زمان کوتاه برخوردار باشد.

وی بر برگزاری جلسه هماهنگی مدیریت بحران توسط فرمانداران شهرستان ها بصورت مستمر تاکید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page