انتصاب مدیر مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی بافق

دسته: دانشگاه
بدون دیدگاه
شنبه - 28 مرداد 1396
انتصاب مدیر مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی بافق

رضا فخر بافقی به سمت مدیر مدرسه پسرانه سما انتخاب و شروع به کار نمود.

رضا فخر بافقی به سمت مدیر مدرسه پسرانه سما انتخاب و شروع به کار نمود.

در این آیین معارفه که در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد دکتر حسینعلی لازمی طی سخنانی گفت: امیدواریم با گسترش فعالیت مدارس غیرانتفاعی و مراکز خصوصی آموزشی بتوان انگیزه و رقابت تحصیلی را در بین دانش آموزان ایجاد نمود.

وی اظهار داشت : مدرسه سما با تلاش و پیگیری همکاران دانشگاه و حمایت و پشتیبانی آموزش و پرورش از ابتدای سال تحصیلی جدید در مهرماه فعالیت خود را آغاز می نماید و در همین مسیر با استفاده از تجربیات و دانش معلمین دلسوز و بهره گرفتن از امکانات بی نظیر در دانشگاه امیدواریم رضایت خاطر دانش آموزان و اولیاء آنان را بدست آوریم.

دکتر حسینعلی لازمی با تقدیر از همکاری رضا فخر بافقی به دلیل پذیرش مسئولیت مدرسه سما افزود: مدرسه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی بافق در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی از ابتدای مهر با پذیرش دانش آموزان پسر فعالیت خود را آغاز می نماید.

در ادامه این نشست پس از قرائت حکم مدیر مدرسه سما و انتصاب رضا فخر به این سمت وی در سخنان کوتاهی گفت: همه همکاران من در مدرسه سما باپشتکار و پیگیری تمام تلاش و همت خویش را به کار می گیریم تا با استفاده از امکانات و تجهیزات آموزشی مدرسه سما و تجربیات معلمین گرانقدر بتوانیم در آینده نزدیک شاهد گسترش فعالیت مدرسه سما در تمام پایه های تحصیلی باشیم.

مدیر مدرسه سما با قدردانی از زحمات و پیگیری مهدی کارگران مدیر دبستان شهید حسن دهستانی و خانم عبداللهی از مجموعه کارمندان دانشگاه اظهار داشت : پس از برگزاری دو مرحله آزمون انتخابی از بین شرکت کنندگان افراد ذیل جهت تدریس در پایه های مختلف تحصیلی انتخاب گردیدند.

خانم یگانه السادات میربافقی در پایه اول دبستان
خانم ناهید ملاحیدری در پایه دوم دبستان
خانم مریم رجبییان در پایه سوم
خانم سیمین اعتمادی فر در پایه پیش دبستانی
گفتنی است مدرسه سما دخترانه نیز در صورت ثبت نام دانش آموزان فعالیت خویش را آغاز می نماید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page