جلسه هم اندیشی و پیگیری اولویتهای شهرستان بافق برگزار شد

دسته: اقتصادی , صنعت و معدن , نماینده مردم بافق در مجلس
۴ دیدگاه
یکشنبه - 5 شهریور 1396

در جلسه ای که با حضور  نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه،فرماندار،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بافق برگزار شد در خصوص انتخاب اولویت های شهرستان و حفظ وحدت و وفاق مسؤلین هم اندیشی شد.

 

۵۸acadd0-019a-481c-9601-7944abcbbb96

در این نشست که در دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی برگزار شد محمدرضا صباغیان با بیان اینکه به علت گستردگی حوزه انتخابیه لازم بود برای تمام شهرستانها اولویتهایی تعیین گردد تا در خصوص مسائل مهم پیگیری بیشتری صورت پذیرد گفت:در تمام شهرستانها کارگروهی به نام گارگروه توسعه شهرستان تشکیل و ضمن تعیین اولویتهای مهم در زمینه های زیرساختی و سرمایه گذاری بصورت ماهیانه میزان پیشرفت امور مورد بررسی قرار می گیرد.

 

۰۴fa088a-4cb1-49f0-8207-d5e768803630

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی ظرفیت های مختلف شهرستانهای حوزه انتخابیه را یادآور شد و گفت:به علت پراکندگی موضوعات در شهرستانهای این حوزه انتخابیه و از طرفی وسعت و محرومیت شهرستانهای این حوزه تعیین اولویتها باعث شده از جایگزینی موضوعات کم اهمیت بجای موضوعات مهم و زیرساختی جلوگیری شود.

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان نظلام اسلامی گفت: اولویت اول شهرستان بافق ایجاد اشتغال برای جوانان است و باید در این زمینه گامهای اساسی برداشت.

 

۹۶۰۹b784-9a4e-4d7b-a984-33e0eefcadad

زاده رحمانی فرماندار بافق تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان بافق را نقشه راه مناسبی برای پیگری و تعیین اولویتها دانست و از آمادگی خود برای ارائه میزان پیشرفت اجرای این سند در جلسه آینده سخن گفت.

زاده رحمانی با اعلام اینکه ۸۰ درصد از بندهای صورتجلسه ۹/۶/۹۳ اجرایی گریده است گفت:یکی از موضوعاتی که در جلسات کارگروه مطالبات و یا جلسات تعیین اولویتهای شهرستان باید مد نظر قرار گیرد این است که مواردی به عنوان هدف تعیین شود که اجرایی شدن آن امکان پذیر باشد و از بالابردن سطح توقع مردم در اموری که برای آن قانونی وجود ندارد پرهیز شود.

 

۸b2fa4ff-93a2-4873-832c-053fd2a6b5e3

رئیس شورای اسلامی شهر بافق نیز در این جلسه بر اهمیت وفاق،همدلی و وحدت بین مسؤلین برای داشتن یک شهر آماده سرمایه گذاری تاکید کرد.

سید محمد باقی زاده در این جلسه دوری از هرگونه موضع گیری که  اتحاد مردم و مسؤلین را زیر سؤال ببرد را خواستار شد.

دیگر مسؤلین شهرستان بافق نیز در این جلسه اهمیت سرمایه گزاری در شهرستان برای ایجاد اشتغال را یادآور شده و بر وحدت،وفاق  وهمدلی تاکید کردند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
رنجبر بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 5 شهریور 1396 - 2:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نماد همدلی و اتحاد و ممنونیم از مسئولین محترم.

فتوحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 5 شهریور 1396 - 2:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

((زاده رحمانی با اعلام اینکه ۸۰ درصد از بندهای صورتجلسه ۹/۶/۹۳ اجرایی گریده است ))دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباس را

رضایی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 5 شهریور 1396 - 7:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

زاده رحمانی بایست اینجوری بگه، چرا که از بافق میره و صورتجلسه را هم امضاء نکرده

حسینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 6 شهریور 1396 - 2:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تقریبا یکسال از امدن فرماندار جدید امده ولی سابقه نداشته اینجوری صورتجلسه ۹/۶ را احرایی نشان بدهد

You cannot copy content of this page