باز هم حادثه؛ باز گلایه از وضعیت بیمارستان و اورژانس ۱۱۵ بافق

دسته: اجتماعی
۱۰ دیدگاه
سه‌شنبه - 7 شهریور 1396
باز هم حادثه؛ باز گلایه از وضعیت بیمارستان و اورژانس ۱۱۵ بافق

غنچعلی کارگران پدر امیر کارگران نوجوان ۱۶ ساله ای است که در چند روز گذشته در حادثه تصادف دچار ضربه مغزی می شود.

غنچعلی کارگران پدر امیر کارگران نوجوان ۱۶ ساله ای است که در چند روز گذشته در حادثه تصادف دچار ضربه مغزی می شود.

وی از خدمات دهی اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان ولیعصر(عج) به خبرنگار “بافق فردا “شکایت کرد.

وی می گوید: تصادف حوالی ساعت ۳ و نیم عصر جنب پارکینگ مسجد حاجی حسین رخ می دهد .

کارگران ادامه می دهد :به گفته مغازه داران آن محل حدود ۳۵ الی ۴۰ دقیقه طول می کشد تا آمبولانس و نیروهای امدادی وارد صحنه تصادف شوند.

وی ضمن گلایه از خدمات رسانی اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان ولیعصر (عج) بافق تصریح می کند: پس از انتقال فرزندم به بیمارستان و انجام معاینات اولیه و همچنین گرفتن سی تی اسکن از سر متخصص متوجه ضربه مغزی نشده فقط شکستگی پا را اعلام می کند.

کارگران با اشاره به اینکه دو بیمار توسط یک آمبولانس به مرکز استان منتقل می شوند خاطر نشان می کند: به دلیل کمبود جا در آمبولانس سطلی زیر پای یکی از بیماران قرار می گیرد .

وی می افزاید: فرزندم داخل آمبولانس و در مسیر یزد خون استفراغ می کند به محض رسیدن به بیمارستان شهید صدوقی ضربه مغزی تشخیص داده می شود و از آنجا نیز به بیمارستان شهید رهنمون منتقل می شود.

کارگران می گوید:واقعا جای بسی گلایه و شکایت است که چرا با بیمار این چنین برخوردی صورت می گیرد.

در ادامه خبرنگار بافق فردا به سراغ رئیس بیمارستان بافق رفت و شکایت این خانواده را مطرح نمود تا پاسخی در این رابطه جویا شود.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بافق در این گفتگو در پاسخ به اینکه آیا موضوع عدم تشخیص ضربه مغزی بیمار تصادفی در بیمارستان صحت دارد گفت: اعزام بیمار به یزد جهت درخواست ویزیت سرویس جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی بوده است سی تی اسکن در بیمارستان انجام شده و متخصص مربوطه وی را معاینه کرده است در سی تی بیمار مورد ضربه مغزی تا لحظه ای که در بیمارستان بافق بودند مشاهده نشده است.

وی همچنین در پاسخ به اینکه چرا دو بیمار با یک آمبولانس به مرکز استان منتقل می شوند تصریح کرد: موارد این چنین بسیار نادر است که البته فقط در مواردی که آمبولانس دیگری در اختیار نباشد و بیمار اعزامی در طول مسیر نیازمند ارائه خدمات خاصی نباشد و بیمارستان مقصد نیز یکی باشد جهت جلوگیری از معطلی بیمار بعدی با نظر پزشک و با رضایت خود بیمار این کار انجام می شود البته این مورد بسیار به ندرت اتفاق می افتد.

افشاری همچنین در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به تامین دو واحد آمبولانس از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای شهرستان در اختیار مردم قرار نمی گیرد خاطر نشان کرد : آمبولانس به اورژانس ۱۱۵ واگذار شده و با توجه به راه اندازی کد دوم در روستای مبارکه نیاز ضروری مرکز مربوط هست که آمبولانس در اختیار داشته باشد.

سعید ملکزاده رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان بافق نیز علت تاخیر آمبولانس در محل حادثه را اعزام نیروهای اورژانس به ماموریت دیگری در شهر عنوان و خاطر نشان کرد :زمانی که مامورین اورژانس به ماموریت اعزام شده باشند باید در ابتدای امر به وضعیت بیمار اول بپردازند.

وی افزود: به امید خدا با راه اندازی کد دوم شهری در روستای مبارکه این مشکل رفع می شود.

ملکزاده همچنین تصریح کرد: مردم حق دارند در این خصوص گلایه مند باشند امیدواریم با راه اندازی مرکز دوم خدمات دهی اورژانس نیز در اسرع وقت انجام گیرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۰۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 7 شهریور 1396 - 12:34 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

از پرسنل محترم اورژانس ۱۱۵ کمال تشکر را داریم تا الان هر وقت تماس گرفتیم کمتر از ۵ دقیقه خودشونو رسوندن.

منصور این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 7 شهریور 1396 - 12:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام متاسفانه چند روز قبل همسرم دچار دل درد شدیدی شده بود که با دسپاچکی به بیمارستان رسیدم و پرستاران زحمت کشیدند سرم وصل کردند و منتظر دکتر شدند وپرستار هم از علت تاخیر دکتر ز تعجب نکرد وگفت خودتان به دکتر تذکر دهید و بعد که به اتاق دکتر رفتم در کمال ناباوری در حال معامله تلفنی بودند که شدیدا اعتراض کردم و در جواب دکتر مربوطه گفت حالا مگه چی شده و خیلی عصبی برخورد کرد که چند روز بعد به یزد رفتم دکتر میرغنی زاده گفتند چطور دکتر ز متوجه زخم وعفونت معده با توجه به ازمایشات نشده بنده خواهشمندم از دکتر های که ذاتا از بافق بدشان میاید استفاده نکنند وقتی میگم بدشان میاید یعنی تحقیق کردم دکتر مسخره لهجه و فرهنگ مردم میکند.البته دکترهای خوبی هم هستند در بیمارستان ولی …..

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 7 شهریور 1396 - 2:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بنده هم به بیمارستان رفته ام و پرستاران اورژانس و بعضی از پزشکان خوب برخورد و به مریض میرسند. اما اگه این یکی واقعا در حال معامله بوده و بعد هم به جای معذرت خواهی لفاظی هم کرده, می بایست همانجا باهاش برخورد میشد تا معذرت خواهی کنه. ودر غیرانصورت راهی جز برخورد فیزیکی نمیمونه.بالاخره اینجور مسایل باید یکی خراب بشه تا بقیه اصلاح شوند.

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 7 شهریور 1396 - 2:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

راستی دوست عزیز شکایت شماهم به جایی نخواهد رسید این مورد ها براشون خیلی عادی هست همینطور که خوندید . هر کی تا حالا شکایت کرده خودش مقصر شده و بیمارستان ما ندیدیم هیچ وقت با دکتر یا پرستاری برخورد کنند . بخش مراقبت های ویژشون که مثللا اسمش رو خودش هست زدن یکی رو کشتن به خاطر بی توجهی و سهل انگاری
اینکه دیگه هیچی جای خود دارد . به امید روزی که امام زمان ظهور کنه و ما رو از دست این ها نجان بده .

محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 7 شهریور 1396 - 4:14 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای بافقی قطعا خودت هم از پرسنل بیمارستانی یا فامیل داری اونجا وگرنه تلاش برای کتمان حقیقت نمیکردی
هزار بار دیگه هم خون گریه کنی پرسنل بیمارستان وقتی مریضی در حد مرگ میارن به بیمارستان یا دارن با گوشی بازی میکنن یا دارن تخمه میشکنن
واقعا متاسفم برای این رییس بیمارستان که یک بار برای رضای خدا از اون اتاقش بیروه نمیاد یه سر به پرسنلش بزنه که بیماران راست میگن یا نه

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 7:31 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همشهری گرامی لطف نموده و نام این دکتر را بگویید تا کاری کنم که اسم بافق و بافقی را تا اخر عمر فراموش نکند

حقگو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 7:45 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام متاسفانه این روال ادامه داره وتقصیر خودمان است وبس البته قصد جسارت به همه کادر بیمارستان ندارم ولی قریب به اتفاقشون توانایی لازم در اجرای تعهداتشون را ندارند وبه طورکلی تخصص لازم را ندارند وانتخاب این افرادنمیدانم با کیست ووقتی هم بخواهی گوشزد کنی یاگله وشکایتی کنی همیشه در سدد دفاع برآمده وهیچگاه حق را به مراجعه کننده نمیدهند…وهمان که گفتم کلا تقصیر خود بیماران است…مانباید بیمار شویم تقصیر ماست که بیمار می شویم..ببخشید کادر بیمارستان ولیعصر که به شما مراجعه کرده واوقات نابتون را خراب میکنیم..(ازطرف جمعی ازبیماران حال حاضر وخدای نکرده بیماران آینده)

حسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 - 5:54 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

علی جان بیاپی وی بهت بگم

قاسم این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 - 5:55 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

وقتی پزشک هاشون شیفت۲۴ساعته می دن بهترازاین نمی شن

صادق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 - 11:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مسئله،دکتربافقی یا غیربافقی نیست مگر چندوقت پیش یه پزشک بومی به ارباب رجوع درمرکز بهداشت فحاشی نکرد،متاسفانه مشکل برخی پزشکان ما نبود اخلاق ونداشتن حس انسان دوستی در وجودشان است تا زمانی که به بیمار به چشم یک کالا نگاه می کنند وفقط سود ومنفعت براشون مهم است نه جان یک انسان این قبیل مسایل وجود دارد،واقعا متاسفیم،

You cannot copy content of this page