فرماندار بافق گفت:افتتاح ٢۶ کیلومتر از جاده های بین شهری و روستایی بافق در هفته دولت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 8 شهریور 1396
افتتاح ٢۶ کیلومتر از جاده های بین شهری و روستایی بافق در هفته دولت

فرماندار بافق از افتتاح ٢٦ کیلومتر از جاده های بين شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

IMG_2726

فرماندار بافق از افتتاح ٢۶ کیلومتر از جاده های بین شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.

IMG_2734

محمد زاده رحمانی در مراسم دیدار روسای ادارت و ارگانها با امام جمعه بافق با بیان اینکه کشور در مسیر توسعه قرار گرفته است گفت: رشد اقتصادی ادامه دارد و سهم بودجه عمرانی در سرجمع بودجه کل کشور افزایش یافته است.

IMG_2732

فرماندار بافق با اشاره به دغدغه بزرگ مردم بافق در سال گذشته در رابطه با بهره مند شدن از گاز اظهار داشت: با پیگیری و صرف ۱۴ میلیارد تومان هزینه، گازرسانی تمامی محلات شهر در اواخر سال گذشته به اتمام رسید.

وی اشاره ای به گازرسانی به دورترین روستاهای شهرستان داشت و بیان کرد: در روستاهای سبزدشت قیمت تمام شده هر علمک گاز بالای ۱۰۰ میلیون تومان است ولی دولت خود را متعهد به گازرسانی به این قشر شریف می داند.

وی با اشاره به اینکه عملیات احداث ۶ کیلومتر از بزرگراه بافق – یزد فردا به پایان می رسد اظهار امیدواری کرد در ٢ ماه آینده نیز ۶ کیلومتر دیگر از سمت پل اسدی زیر عبور برود.

فرماندار با اشاره به اینکه ٨٠ درصد عملیات زیرسازی۱۰ کیلومتر باقیمانده از این محور انجام شده است خاطر نشان کرد: با پیگیری های مجدانه درصدد هستیم هر چه سریعتر این پروژه نیز به سرانجام برسد.

فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسفالت روستای جوزی و همسک از توابع بخش مرکزی این شهرستان یادآور شد: ۳ کیلومتر از محور روستای جوزی، ۷ کیلومتر همسک و همچنین ١٠ کیلومتر جاده های آبادیهای پیرامون شهر نظیر چاه انصار، باغداران، نخلکاران، فردوس و باهنر نیز به اتمام رسیده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۴
برچسب ها:

You cannot copy content of this page