بومی­ سازی طراحی و ساخت آب شیرین­ کن خورشیدی کاربردی برای اولین بار در دنیا در شهرستان بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 1 مهر 1391

مهندس احسان فتوحی بافقی در پی دفاع از پایان­ نامه­ی تحصیلی خود در شهریور ماه با عنوان شبیه ­سازی عددی آب شیرین­ کن خورشیدی لوله­ ای جهت محاسبه­ ی تولید آب شیرین و بررسی عوامل مؤثر بر آن اقدام به ساخت این دستگاه برای شهرستان نموده است. این محقق بافقی با کسب معدل تقریبی 19 در طول دوره­ ی تحصیل به عنوان نفر اول دانشگاه، در رشته و گرایش تحصیلی خود در حال فراغت از تحصیل می­ باشد.

این اقدام به منظور بومی­ سازی طراحی و ساخت آب شیرین­ کن خورشیدی کاربردی برای اولین بار در دنیا و در شهرستان بافق انجام خواهد گرفت. این محقق بافقی به دلیل فعالیت زیاد در دانشگاه در کنار اساتید برجسته از جمله جناب آقای پروفسور جواد ابوالفضلی اصفهانی (استاد تمام و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد) و جناب آقای دکتر نادر رهبر (استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد سمنان) و داشتن روابط بسیار نزدیک با این بزرگواران، توجه آن­ها را به منظور طراحی و ساخت این دستگاه در شهرستان جلب و رضایت آن­ها را کسب نموده است. فتوحی لازمه­ ی این کار را تأمین منابع مالی دانسته و از مسئولین محترم شهرستان بافق به ویژه شرکت سنگ آهن مرکزی بافق درخواست همکاری بیش از پیش را خواستار شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
ندا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 21 آذر 1391 - 10:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام .اسم من ندا فيروزي دانشجوي رشته مكانيك هستم استادم به من يك تحقيق داده درمورد آب شيرين كن ولي هرچه گشتم چيز خاصي پيدانكردم ميشه محاسبات اين نوع آب شرين كن را دراختيار من بگزاري تا تحقيق راكامل كنم وتحويل استادم بدم (ممنون)

You cannot copy content of this page